//
کدخبر: ۴۰۶۹۲۸ //

نکونام نشود، این دو گزینه دیگر هم سرمربی استقلال نمی‌شوند!

باشگاه استقلال در صورتی که قادر به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید نباشد، محمد ربیعی و ساکت الهامی را هم انتخاب نخواهد کرد.

نکونام نشود، این دو گزینه دیگر هم سرمربی استقلال نمی‌شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

در بین گزینه‌های ایرانی، هواداران استقلال تنها موافق حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها بودند و اعضای کمیته فنی هم به جواد نکونام رای دادند اما ظاهرا باشگاه استقلال برای این انتخاب با مشکلاتی مواجه است که فنی نیست.

به هر صورت اگر جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال انتخاب نشود، به طور حتم مربی بعدی استقلال داخلی نخواهد بود. به واقع محمد ربیعی و ساکت الهامی به همراه علیرضا منصوریان از لیست گزینه‌های استقلال خط خوردند.

حالا دوباره بحث حضور یک مربی خارجی به میان آمده است. ظاهرا دوباره یک مربی اسپانیایی نامزد حضور در راس کادر فنی تیم استقلال شده است. مربی اسپانیایی که به نسبت لوپس جوان‌تر و البته مشهورتر است.

حال سوال مهم و اساسی این است لوپس ۶۰ ساله که ۴ سال بیکار بوده و امکانات باشگاه استقلال را برای کار تایید نکرده، چطور ممکن است مربی مشهورتری نسبت به او استقلال را برای ادامه همکاری انتخاب کند! با تعلل صورت‌گرفته در باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی به نظر اتفاقات فصل گذشته در حال تکرار است و گویی بار دیگر باشگاه مجبور است ابتدا برای تیم بازیکن بگیرد و بعد سرمربی!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان