//
کدخبر: ۴۰۶۶۴۳ //

کریمی: تا فردا سرمربی ایرانی را معرفی می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد، گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده ایرانی است و تا فردا معرفی خواهد شد.

 کریمی: تا فردا سرمربی ایرانی را معرفی می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت کریمی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «ورزشگاه» درباره مذاکرات با خوان رامون لوپس کارو سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: پس از اینکه ساپینتو با ما قطع همکاری کرد، یکسری گزینه‌ها را بررسی کردیم که یکی از آنها خوان رومن لوپس بود و ایشان روزمه‌اش را فرستاد و به ایران آمد. در این بین، اتفاقاتی نیز افتاد که نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم.

وی افزود: پس از اینکه جلسه‌ای را با لوپس برگزار کردیم و از امکانات باشگاه بازدید کرد، به یکسری از مسائل اشاره کرد که یکی از آنها زیرساخت‌های باشگاه بود. لوپس گفت باشگاه زیرساخت‌هایی ندارد که به‌عنوان مربی حرفه‌ای بتوانم کار کنم. ایشان به مسائل فنی هم اشاره کرد که برای ما جالب بود و جای خوشحالی دارد مربی خوبی به ایران بیاید و این موضوعات را بیان کند.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به انتقادها از برگزاری نشست خبری مربی که هنوز قراردادی امضا نکرده است، گفت: جلوی در باشگاه استقلال خبرنگاران حضور داشتند و مسئول رسانه‌ای باشگاه برای اینکه به خبرنگاران بی‌احترامی نشود، آنها را به طبقه سوم باشگاه هدایت کرد. پس از خروج لوپس از جلسه، مسئول رسانه‌ای مجبور شد نشستی را برگزار کند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور لوپس منتفی شده است، تأکید کرد: بله، ایشان دیگر تشریف بردند و تا فردا سرمربی فصل آینده را اعلام می‌کنیم. گزینه ما ایرانی خواهد بود و بین دو نفر انتخاب می‌شود.

    بیشتر بخوانید

        لوپس: اگر ببینم می‌توانم کمک کنم قرارداد امضا خواهم کرد/ می‌دانم استقلال باشگاه بزرگی است

وی راجع به بحث عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال هم خاطر نشان کرد: تا فردا این قضیه را پیگیری می‌کنیم. دو سه روز پیش جلسه‌ای با مهدی تاج برگزار کردیم و اتفاقی که باید می‌افتاد، نیفتاد. شنبه جلسه‌ دیگری داریم و پیگیر خواهیم بود و نتیجه‌اش را شنبه اعلام می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات تصریح کرد: همه بازیکنان قرارداد دارند و بازیکنی نیست که قرارداد نداشته باشد. اگر مربی انتخاب شد نقل‌وانتقالات انجام می‌شود.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا لوپس درباره ریکاردو ساپینتو صحبتی کرده بود، گفت: ساپینتو یکی از شاگردان لوپس بود و پس از اینکه دربی فینال جام حذفی را دید، مسائلی را بیان کرد.

وی در واکنش به اینکه گفته بود نمی‌توانند قانون سقف بودجه را رعایت کنند، اظهار داشت: من نگفتم رعایت نمی‌کنیم. یکسری قراردادها سال گذشته بسته شد که به قانون سقف بودجه نمی‌رسد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان پذیرفت که هزینه‌های این باشگاه در فصل گذشته بالغ بر 420 میلیارد تومان بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان