//
کدخبر: ۴۰۵۷۹۵ //

باشگاه استقلال مذاکره با سرمربی مطرح را تایید کرد

باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید برای بازدید از امکانات و مذاکره با این باشگاه به ایران می‌آید.

باشگاه استقلال مذاکره با سرمربی مطرح را تایید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «این باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا تلاش برای کسب رضایت هواداران عزیز و گرامی است، مذاکرات خود را با چند مربی مطرح داخلی و خارجی آغاز کرده و به طور همزمان پیش می‌برد.

بر همین اساس و همانطور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز پیش از این اعلام کرده بود، برنامه‌های کاری و رزومه چند مربی در حال بررسی است که یکی از این گزینه‌ها، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای نیمکت فصل آینده انتخاب کند. به جهت رعایت شأن و اعتبار باشگاه استقلال و همین‌ طور بازدید از امکانات و شرایط باشگاه، آقای لوپز راهی ایران می‌شود تا پس از حضور در تهران و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های باشگاه استقلال، مذاکرات به صورت حضوری نیز ادامه یابد.

نکته قابل توجه این که باشگاه استقلال به طور همزمان گفت‌وگوهای خود را با سایر سرمربیان داخلی و خارجی مد نظر، ادامه می‌دهد».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان