//
کدخبر: ۴۰۰۶ //

این استقلال در جام جهانی اول می‌شود!

فیروز کریمی سرمربی نفت آبادان از نمایش تیمش مقابل استقلال ناراضی است .

این استقلال در جام جهانی اول می‌شود!

به گزارش فرتاک نیوز او که شکستی سنگین را در آبدان تحمل کرده بود در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره چگونگی این باخت توضیح داد :

روز روز استقلال بود

بازی نکات فنی بالایی داشت. هر دو تیم بازی تاکتیکی به نمایش گذاشتند اما در این بازی اشتباهات فردی تاثیر گذار بود. دیدار با استقلال روز ما نبود و باید بهتر از این باشیم اما به نظر من استقلال انگیزه خیلی زیادی داشت و توانست در تمام زمین مسائلی که می خواهد را پیاده کند. امروز روز استقلال بود و روز خوب ما نبود.

 

هیچ کس در تیم من نمی تواند مطمئن باشد

ترکیب از دل تمرینات به دست می آید. تیم از 27 نفر تشکیل شده و اگر بخواهیم 11 نفری را که در بازی قبلی بودند و در تمرین خوب نبودن بازی بدهیم، انگیزه بازیکنان از بین می رود. نور محمدی از ناحیه کشاله درد داشت و به همین دلیل بازی نکرد. حسین بغلانی نمایش خوبی داشت و علی عبدالله زاده روز خوبی را سپری کرد. مطمئن باشید هیچکس نمی داند فیکس هست یا نیست و همه باید تلاش کنند. آنهایی که در طول هفته آماده تر هستند، داخل ترکیب قرار می گیرند.

 

روز خوبی نداشتیم

فکر می کنم بچه های ما امروز از خودشان پایین تر بودند. به ویژه در 30 دقیقه اول. اگر از موقعیت ها بهتر استفاده می کردند یا اگر تک به تک نوروزی زمانی که یک بر صفر بودیم باید استفاده می کردیم. گل ها از روی یک ضربه کاشته بود. ضربات ایستگاهی یک تاکتیک است اما قابل پیش بینی نیست.از نظر دروازه و دفاع باید توان ارتفاع را بالا ببریم. مهاجمان ما متاسفانه روز خوبی را نداشتند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان