//
کدخبر: ۳۹۸۸ //

برد پرگل استقلال در آبادان/ عبور از بحران با آتش زدن نفت +جدول

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر با برتری پرگل از سد صنعت نفت آبادان گذشت تا ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، بحران به وجود آمده پس از باخت خانگی هفته قبل را پشت سر بگذارد.


برد پرگل استقلال در آبادان/ عبور از بحران با آتش زدن نفت +جدول

به گزارش فرتاک نیوز  تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت 16:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که استقلال با گل‌های مجتبی حقدوست (30)، بهنام برزای (55) و سیدمجید حسینی (62) حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

 شاگردان علیرضا منصوریان برخلاف بازی هفته گذشته، بازی بهتری انجام دادند و با سه امتیازی که گرفتند با 28 امتیاز، موقت به رده چهارم صعود کردند. ضمن اینکه انتقام شکست دور رفت را از آبادانی‌ها گرفتند و همانند پرسپولیس که فولاد را هفته گذشته 3 بر صفر برده بود، دیگر تیم جنوبی را با همین نتیجه مغلوب کرد.

منصوریان که لیگ ششم شاگرد فیروز کریمی در استقلال بود، نخستین شکست کریمی در نفت آبادان را رقم زد. برای نخستین بار در طول این فصل است که استقلال موفق شده در یک بازی سه گل وارد دروازه حریف خود کند.

ترکیب نفت آبادان: حسن هوری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، عزیز معبودی، کیم(65 - بهادر عبدی)، زبیر نیک‌نفس، اولیویرا(30 - محمد پورمحمد)، حکیم نصاری، محمد شادکام و رضا نوروزی.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن(83 - میعاد یزدانی)، امید ابراهیمی، مجتبی حقدوست(71 - فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی.

نیمه اول

دقیقه 2: ضربه اولیویرا از پشت محوطه جریمه استقلال از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 4: ضربه کرنر استقلالی‌ها به امید ابراهیمی رسید که ضربه این بازیکن از پشت نقطه پنالتی در چارچوب نبود و با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: وریا غفوری به علت خطا روی بازیکن نفت از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 27: پاس عمقی خوبی به بهنام برزای رسید، اما قبل از اینکه بازیکن استقلال ضربه‌اش را بزند، حسن هوری توپ را گرفت.

دقیقه 30: ارسال وریا غفوری به مجتبی حقدوست رسید و این بازیکن با ضربه سر ضرب توپ را از بالای سر حسن هوری وارد دروازه نفت آبادان کرد.

دقیقه 32: فیروز کریمی دست به تعویض شد و پورمحمد را به جای برونو اولیویرا به زمین فرستاد.

دقیقه 45: ارسال وریا غفوری را علی قربانی با دست وارد دروازه نفت کرد و داور هم ضمن مردود اعلام کردن این گل، به او کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم

دقیقه 46: پاس در عمق بازیکن تیم نفت از بین پاهای مدافع استقلال عبور کرد و رضا نوروزی را در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار داد، اما این بازیکن توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه 47: کرنر ارسالی بازیکنان تیم نفت از سمت راست روی سر علی عبدالله‌زاده فرود آمد، اما ضربه سر او دقیقا به جایی رفت که سید مهدی رحمتی در آنجا حضور داشت و توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 52: امید نورافکن توپ را از سمت چپ به روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر کاوه رضایی از بالای دروازه حسن هوری به بیرون رفت.

دقیقه 55: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شده بود که توپ ارسالی امید ابراهیمی به تیر دو به بهنام برزای رسید و این بازیکن با ضربه سر گل دوم استقلال را ثمر رساند.

دقیقه 62: باز هم استقلال در همان نقطه که گل دوم را به ثمر رساند، صاحب ضربه ایستگاهی شد و ارسال ابراهیمی به علی قربانی رسید و ضربه سر او زیر پای سیدمجید حسینی افتاد و مدافع آبی‌پوشان دروازه نفت را باز کرد.

دقیقه 65: دومین تعویض نفت، بیرون رفتن بازیکن کره‌ای و رفتن بهادر عبدی به زمین بود.

دقایق 66 و 68: دو بار استقلالی‌ها توسط علی قربانی صاحب ضد حمله شدند، اما ضربات این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه 71: مجتبی حقدوست از زمین بیرون و فرشید اسماعیلی به داخل زمین رفت.

دقیقه 82: مجتبی ممشلی به علت تکل خطرناک روی مجتبی زکی‌پور از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: میعاد یزدانی جای نورافکن به میدان رفت.

دقیقه 88: علیرضا منصوریان سومین تعویض خود را انجام داد و عظیم گوگ را به جای علی قربانی به زمین فرستاد.

دقیقه 89: وریا غفوری به خاطر اعتراض از داور کارت زرد گرفت.

 استقلال با این برتری 28 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر برگزاری سایر دیدارها باشد.

 

به گزارش مشرق، در دو دیدار دیگر امروز ماشین سازی و صبا در تبریز به تساوی بدون گل رسیدند و تراکتورسازی با تک گل محمد ابراهیمی در خانه پیکان به پیروزی رسید.

برد پرگل استقلال در آبادان/ عبور از بحران با آتش زدن نفت +جدول

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان