//
کدخبر: ۳۹۴۰۷۱ //

علت پاسخ منفی زیدان به چلسی: انگلیسی بلد نبودن!

امانوئل پتی، هم‌تیمی سابق زین‌الدین زیدان، می‌گوید او به درخواست‌های چلسی برای مربی‌گری این تیم پاسخ منفی داده و علت پاسخ او بلد نبودن زبان انگلیسی بوده است.

علت پاسخ منفی زیدان به چلسی: انگلیسی بلد نبودن!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه چلسی امروز رسما اعلام کرد فرانک لمپارد سرمربی موقت این تیم خواهد بود. گزارش‌ها حاکی است چلسی با چند مربی بزرگ فوتبال اروپا مذاکره کرد، ولی نتوانست موافقت آنها را جلب کند. زین‌الدین زیدان یکی از این مربیان بود.

1839239

با اینکه برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مربیان بزرگی مثل زیدان یا انریکه حاضر نیستند در هفته‌های معدود باقی‌مانده تا پایان فصل هدایت چلسی را به عهده بگیرند و منتظر فرا رسیدن تابستان هستند اما حالا که لمپارد روی نیمکت آبی‌ها نشسته، باید دید با فرا رسیدن تابستان مربی دیگری جانشین او می‌شود یا اسطوره باشگاه در نهایت سرمربی دائمی خواهد شد؟

امانوئل پتی، همبازی سابق زیدان، امروز مذاکرات چلسی با زیدان را تایید کرد و گفت او به درخواست‌های چلسی پاسخ منفی داده است. پتی اما درباره علت رد درخواست چلسی توسط زیدان ادعای جالبی مطرح کرد و گفت: "امکان نداشت زیدان پیشنهاد چلسی را قبول کند. می‌دانید چرا؟ چون انگلیسی بلد نیست. من سال‌هاست زیزو را می‌شناسم و با سبک مربی‌گری‌اش آشنا هستم. زیزو به بازیکنانش خیلی نزدیک می‌شود و دائما با آنها صحبت می‌کند. ارتباط با بازیکن‌ها برای زیدان اولویت است. او نمی‌خواهد یک نفر حرف‌هایش را دائما برای بازیکن‌ها ترجمه کند، به خصوص وقتی این اتفاق جلوی چشم همه بیفتد. به همین سادگی".

1839240
 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان