تاریخ انتشار: 1401/11/29 16:14
کد خبر: 10464

استقلال مصاحبه ساپینتو درباره آزمون را تکذیب کرد

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، نقل قولی که از سوی ساپینتو درباره سردار آزمون منتشر شده بود را تکذیب کرد.
استقلال مصاحبه ساپینتو درباره آزمون را تکذیب کرد

 صبح امروز نقل قولی از سوی ریکاردو ساپینتو در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت. چند هفته پیش بود که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی، از درخواست سرمربی پرتغالی برای جذب سردار آزمون و علی قلی‌زاده خبر داد.

فتح‌الله‌زاده مدعی شد که ساپینتو در نقل و انتقالات زمستانی، خواستار جذب این نفرات بوده است. امروز نیز اظهارنظری از سوی سرمربی پرتغالی در فضای مجازی منتشر شد که او اعلام کرده بود: هرگز نگفتم که سردار آزمون رو برای تیمم میخواهم اما گفتم مهاجم با کیفیتی مثل سردار آزمون جذب‌شه که‌ متاسفانه خبری نشد و گفتند بخاطر بدهی به سرمربی ایتالیایی نمیتونیم مهاجم بگیریم.

این مصاحبه باعث شد تا باشگاه استقلال نسبت به تکذیب آن اقدام نماید. در این بیانیه آمده است: نقل قولی که از سوی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در برخی صفحات مجازی در حال انتشار است، کذب محض بوده و سرمربی استقلال اعلام کرد چنین اظهاراتی را هرگز انجام نداده است.

لازم به ذکر است که برخی از رسانه ها اعلام کردند باشگاه استقلال عذرخواهی روز گذشته ساپینتو درباره نشست خبری پس از بازی با پیکان را تکذیب کرده که این مسئله صحت نداشته و تکذیبیه آبی ها بخاطر همین مصاحبه ای است که صبح امروز به نقل از ساپینتو منتشر شده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pz6r2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی راه قهرمانی را به ساپینتو نشان داد!
فقط بردن چاره گرفتن سپاهان در کورس است

 ساپینتو را تحریک می‌کنند/ از آمانوف خبری ندارم!
مربی استقلال:نگذارید قانون جنگل در فوتبال ایران حکمفرما شود

ساپینتو: با رفتن از استقلال هر دوی‌مان را خوشحال کن!
سرمربی استقلال و اعلام علنی دلایل نارضایتی از یزدانی