تاریخ انتشار: 1401/11/29 13:31
کد خبر: 10472

حمایت کاپیتان سابق فولاد از نکونام و تیمش

کاپیتان سابق فولاد می گوید دست جواد نکونام خالی است و نمی توان به او‌ خرده ای گرفت.
حمایت کاپیتان سابق فولاد از نکونام و تیمش

تیم فوتبال فولادخوزستان در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الفیصلی برود، به همین خاطر شاگردان جواد نکونام راهی قطر شدند.

احمد آل نعمه کاپیتان سابق فولاد خوزستان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: شناخت چندانی از تیم الفیصلی ندارم، فقط می‌دانم پنج، شش بازیکن خارجی خوب در ترکیب خود دارند. شرایط فولاد و الفیصلی تقریبا شبیه به هم است. هر دو تیم در پنج، شش هفته اخیر نتایج خوبی در لیگ خود کسب نکردند. البته فولاد در این مدت بدشانس بوده است، مصدومیت علی قربانی و مجید علیاری دست کادرفنی را خالی کرده است. به هر حال فولاد در این بازی تک حذفی تلاش می‌کند که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد.

او در مورد ناراحتی هواداران از نتایج فولاد ادامه داد: هواداران حق دارند که از وضعیت فعلی ناراضی باشند اما اگر من بخواهم در این خصوص نظر بدهم باید بگویم که دست جواد خالی است، فرشید اسماعیلی و دو مهاجم خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت، جواد نکونام و شاگردانش از لحاظ فنی مشکلی ندارد و بسیار خوب هستند، اما در این چند هفته اخیر اسیر بدشانسی و اتفاقات فوتبالی شده‌اند. تنها مشکل فولاد در بحث گلزنی است، چرا که مهاجم ندارد، شاگردان نکونام فاصله چندانی با سایر مدعیان نداشتند اما نتایج نه چندان مطلوب این چند هفته اخیر آنها را از کورس مدعیان جدا کرد، به هر ترتیب هواداران حق دارند که ناراحت باشند اما در حال حاضر تمرکز فولاد باید بر روی نتیجه گیری در مقابل الفیصلی باشد.

وی در رابطه با تورس، بازیکن اسپانیایی فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی او را مقابل مس و سپاهان دیدم، به نظر من بازیکن خوبی است. اینکه از فوتبال اسپانیا آمده، امتیاز خوبی برای فوتبال ما است. اما برای هماهنگی با بازیکن کناری خود نیاز به زمان بیشتری دارد.

آل نعمه در پایان افزود: بسیار بعید است که فولاد در این فصل بتواند مدعی قهرمانی باشد  اما این شانس را دارد که با چند برد به رتبه بالاتر و کسب سهمیه آسیایی برسد‌. به نظرم الان وقت انتقاد کردن نیست، در این مقطع باید دست به دست هم بدهیم و هواداران و پیشکسوتان از تیم حمایت کنند تا از دیدار با الفیصلی سربلند بیرون بیاید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ldo2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور  - فولاد خوزستان؛ جدال تمام لالیگای در تبریز