//
کدخبر: ۳۸۵۳ //

گسترش بردهای پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی

سرخ پوشان برای تداوم صدرنشینی خود در یک بازی خانگی مقابل گسترش فولاد قرار خواهند گرفت.

گسترش بردهای پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش فرتاک نیوز،در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت 16:45 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم پرسپولیس بعد از سپری کردن یک آزمون سخت که توانست با سربلندی از آن بیرون بیاید و با یک برد قاطع مقابل فولاد به پیروزی برسد در این هفته میزبان شاگردان کمالوند خواهد بود. سرخ‌پوشان که حالا فاصله خود را با تراکتورسازی به 4 امتیاز رسانده و حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده با خیالی آسوده به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت. نکته مثبت برای پرسپولیس اینکه در بازی مقابل فولاد با سه گل توانستند به پیروزی برسند و ناکامی‌هایی که در بازی‌های گذشته در خصوص گلزنی داشتند را برطرف کردند. با توجه به اینکه پرسپولیس از حضور هواداران پرشور خود در ورزشگاه آزادی بهره می‌برد با برد مقابل گسترش فولاد به نوعی می‌تواند خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. از دست دادن امتیاز توسط سرخ ها در این بازی باعث خواهد شد که تراکتورسازی دیگر تیم تبریزی بیشترین بهره را از این نتیجه بگیرد.

در طرف دیگر گسترش فولاد که تا چند هفته پیش نتایج خوبی را کسب نکرده بود و در رده چهاردهم جدول قرار داشت به یکباره متحول شد و اکنون در رده هفتم جدول قرار دارد. شاگردان کمالوند در این چند هفته اخیر نمایش خوبی را از خود به جای گذاشته‌اند و از این‌رو مقابل پرسپولیس نیز می‌تواند به عنوان یک حریف جدی حضور پیدا کند. رضا خالقی‌فر بازیکن سابق پرسپولیس که در گسترش فولاد حضور دارد یکی از مهره‌های کلیدی کمالوند در این فصل بوده و از آنجا که مقابل تیم سابق خودش به میدان خواهد رفت می‌تواند انگیزه‌های خوبی داشته باشد. یکی از نکته‌های مهم در این بازی حضور دو دروازه‌بان در دو طرف زمین است. خسوس دروازه‌بان گسترشی‌ها که فصل پیش در استقلال خوزستان قرار داشت و توانست با این تیم به مقام قهرمانی برسد و آمار گل خورده کمی داشت در برابر بهترین خط دفاع این فصل قرار خواهد گرفت. علیرضا بیرانوند در این فصل تنها سه بار دروازه‌اش باز شده و این بازی به نوعی می‌تواند دوئل دو دروازه‌بان خوب لیگ نیز باشد.

در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز سامان نریمان جهان مهاجم گسترش فولاد که از این تیم جدا شد به پرسپولیس پیوست و به احتمال زیاد روز دوشنبه مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت. انگیزه این بازیکن نیز در بازی برابر گسترش به جذابیت‌های بازی کمک کند. دیگر بازیکن گسترش فولاد که عملکرد خوبی در این فصل داشته داریوش شجاعیان است که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود و همین امر باعث شد که این بازیکن دودل شود و نخواهد که در گسترش باقی بماند. از این رو دو هفته‌ای است که شجاعیان مورد غضب کمالوند قرار گرفته و باید دید که در بازی با پرسپولیس این بازیکن چه نمایشی از خود به جای خواهد گذاشت.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان