//
کدخبر: ۳۷۱۲۹۹ //

شاکی ۹ میلیون دلاری استقلال پدر شد! (عکس)

فرزند لئوناردو پادوانی به دنیا آمد و بازیکن اسبق استقلال، تصاویر او را در اینستاگرام منتشر شد.

شاکی 9 میلیون دلاری استقلال پدر شد! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

لئوناردو پادوانی را می توان گران‌ترین شاکی تاریخ باشگاه استقلال نامید. مدافع اسبق آبی ها که در لیگ هفدهم و در دیدار برابر فولاد دچار ضایعه نخاعی شد، هرگز نتوانست به زندگی عادی و سابق خود بازگردد و برای همیشه خانه نشین شد.

به دلیل اتفاق رخ داده برای پادوانی، او شکایتی را به دادگاه CAS برده و خواستار دریافت غرامت بسیار سنگینی از استقلال شده است. این بازیکن برزیلی از آبی ها درخواست دریافت مبلغ 9 میلیون دلار کرده که بالاترین رقم مورد ادعایی یک فرد علیه تیم های ایرانی در طول تاریخ فوتبال کشور است.

پیش از این در چند مرحله، اعلام رأی دادگاه پادوانی و استقلال به تأخیر افتاده بود و آخرین بار قرار بود که 22 مهر دادگاه عالی ورزش نظر خود را در این خصوص اعلام کند که با وجود گذشت چهار روز از تاریخ ذکر شده، خبری در این باره منتشر نشده است.

پادوانی که این روزها به عنوان یک شناگر در مسابقات مختلف حاضر می شود، از به دنیا آمدن فرزندش خبر داد. او تصاویری از کودک تازه متولد شده اش را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: خوش آمدی لورنزو! مامان و بابا بیشتر از هر چیزی در این دنیا دوستت دارند. تو دلیل ما برای زندگی هستی!

لازم به ذکر است که علی فتح الله زاده مدیرعامل جدید استقلال 2 روز پیش اعلام کرده بود که این باشگاه رقمی بین 40 تا 50 میلیارد تومان را باید به پادوانی بپردازد.

smjugngt

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان