//
کدخبر: ۳۶۹۶ //

برانکو با حرف‌هایش اعصاب یک کشور را بهم ریخت!

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: من می‌خواهم بپرسم از این داستانی که آقای برانکو آغاز کرد، چه چیزی عاید فوتبال ما شد؟ بنده آقای برانکو را قبول دارم اما این بار آقای کی‌روش شروع‌کننده نبود و سرمربی پرسپولیس این موضوع را آغاز کرد. حاصل آن چه شد؟ اعصاب یک کشور بهم ریخت و کلی جاروجنجال ایجاد شد.

برانکو با حرف‌هایش اعصاب یک کشور را بهم ریخت!

به گزارش فرتاک نیوز محمود اسلامیان درباره کشمکش‌های اخیر میان کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: الان واقعا شرایط حساسی داریم. بحث صعود به جام جهانی مهم است. هیچکس و در هیچ جایگاهی نباید بی‌جهت مشکل ایجاد کند. مسلما دردسرآفرینی به نفع فوتبال ما نیست. قبل از این داستان‌ها تیم فوتبال پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت و تیم ملی نیز در رنکینگ آسیا جایگاه نخست را دارد. نباید کاری کنیم که جنگ و دعواها به فوتبال ملی و باشگاهی‌مان آسیب بزند. ما باید با صحبت کردن و همچنین مدیریت ماجرا بحث را جمع کنیم.

وی درباره رفتارهای اخیر کارلوس کی‌روش که انتقادهایی را در پی داشته است، گفت: آقای کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است. همه ما می‌دانیم که ایشان سال‌ها دستیار آلکس فرگوسن بوده است. ایشان تیم ملی فوتبال ایران را احیا کرده و ۴، ۵ سال است که در رنکینگ آسیا رتبه نخست را داریم. این در حالی به وجود آمده که از نظر هزینه‌ها کشور ما یک دهم و حتی یک بیستم کشورهای عربی و کشورهای شرق آسیا مثل کره جنوبی هزینه کرده است. از نظر مدیریتی آدم‌های بزرگ شرایط خاص خودشان را دارند. وقتی شما یک آدم بزرگ مثل کی‌روش را انتخاب می‌کنید، باید شرایط او را در نظر بگیرید و رعایت حالش را بکنید. زمانی است که شما یک آدم ضعیف را در راس کار قرار می‌دهید که صبح تا شب می‌گوید چشم قربان اما بحث کی‌روش فرق می‌کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بیان داشت: من می‌خواهم بپرسم از این داستانی که آقای برانکو آغاز کرد، چه چیزی عاید فوتبال ما شد؟ بنده آقای برانکو را قبول دارم اما این بار آقای کی‌روش شروع کننده نبود و سرمربی پرسپولیس این موضوع را آغاز کرد. حاصل آن چه شد؟ اعصاب یک کشور بهم ریخت و کلی جار و جنجال ایجاد شد. نباید مشکلات باشگاهی و ملی را در رسانه‌ها مطرح کرد. آقای برانکو می‌توانست از طریق مدیریت باشگاه پرسپولیس نظرات خود را با فدراسیون فوتبال مطرح کند. در آن صورت این همه بحث و جدل ایجاد نمی‌شد. ما باید کمک کنیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. تیمی که به ۸۰ میلیون ایرانی تعلق دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیانیه‌های اخیر کی‌روش را قابل انتقاد نمی‌داند، خاطرنشان کرد: بنده را وارد این بحث‌ها نکنید. من بچه جبهه و جنگ هستم اما روحیه دعوایی ندارم. ما باید بتوانیم مسایل‌مان را با گفتمان حل کنیم. در اسلام هم به ما چنین توصیه‌ای شده است.

اسلامیان در پاسخ به این پرسش که در نشست روز گذشته‌اش با کی‌روش چه مسایلی مطرح شده است، عنوان کرد: آقای کی‌روش ناراحت است؛ به خصوص به خاطر بحث‌هایی که پیرامون بازی با سوریه مطرح شده است. ایشان می‌گوید همه دیدند که ما را مجبور به بازی در آن باتلاق مقابل سوریه کردند. لذا نباید کسی به خاطر آن بازی صحبت‌هایی را مطرح کند. ما باید مدیریت کنیم و قطعا تلاش می‌کنیم ظرف روزهای آینده این مسایل را حل و فصل نماییم.

وی در پایان درباره شایعه عقد قرارداد کی‌روش با یک تیم اماراتی گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد. خیلی بعید است که آقای کی‌روش قراردادی بسته باشد. وقتی جار و جنجالی به وجود می‌آید، چنین حرف هایی هم از دل آن خارج می‌شود.»

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان