//
کدخبر: ۳۶۷۲ //

پرسپولیس و خطر غیبت ۹ ستاره در دربی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با توجه به بازی فیزیکی و پرس بالا با کارت زرد زیادی در دیدارهای اخیر مواجه شده‌اند و این مساله باعث شده تا 9 بازیکن این تیم در خطر محرومیت قرار داشته باشند.

پرسپولیس و خطر غیبت 9 ستاره در دربی

به گزارش فرتاک نیوز،شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حساس ترین شرایط خود قرار دارند و اکنون با لشگری از بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت باید رقابت‌ها را دنبال کنند. در ترکیب پرسپولیس اکنون علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور دو کارت زرد دارند و در صورت دریافت کارت زرد در دیدارهای آتی با محرومیت یک جلسه ای مواجه خواهند شد.

پرسپولیس در دیدار این هفته خود به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت و بعد از آن دیدار برابر صبای قم را پیش رو دارند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پایان این دو بازی خود به بازی‌های حساس و سرنوشت ساز خود به ترتیب برابر تراکتورسازی، استقلال و سپاهان خواهند رسید. دیدارهایی که می‌تواند سرنوشت قهرمانی آنها را مشخص کند. با توجه به حضور 9 بازیکن دو اخطاره در ترکیب پرسپولیس بعید نیست آنها در مصاف با استقلال شرایط سختی با توجه به احتمال محرومیت برای این نفرات پیش روی خود خواهند داشت.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان