//
کدخبر: ۳۶۲۱۵ //
آقا معلم در شرایطی سخت؛

اثرات نبود بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

مجید جلالی گرچه پیکان را فصل گذشته بهترین پیکان طول تاریخش کرده بود، اما همین بهترین شدن برایش معایبی نیز داشت.

اثرات نبود بمب نقل و انتقالات پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

، جلالی فصل گذشته و در عین ناباوری توانست تیم پیکان را با 44 امتیاز در رده ششم جدول جای دهد و تیمی را به این رتبه رساند که اکثرا از بازیکنان جوان تشکیل شده بود و تیم‌های دیگر نیز احترام خاصی برای پیکانی‌ها قائل بودند.

طبیعی بود که با شروع نقل و انتقالات تابستانه بهترین‌های پیکان به تیم‌های دیگر کوچ کنند و از شرایط بهتر مالی برخوردار شوند اما جلالی انتظار نداشت که پیکان، به این وضعیت دچار شود. خروج منشا، سیامک نعمتی و سیاوش یزدانی پیکان را متلاشی کرد و اکنون جلالی به فکر ترمیم آن افتاده است.

آقا معلم گرچه تاکنون بازیکنانی همچون حجت حق وردی، مهدی مومنی، علی جدی و سعید صادقی را جذب کرده است، اما این برای پیکان کافی نیست و آنها در پست‌های مختلفی بازیکن باکیفیت می‌خواهند و گویا جلالی، از بازیکنان لیگ برتری صرف نظر کرده است و با چند بازیکن خارجی و لیگ یکی مذاکراتی داشته که در چند روز آینده همه چیز درخصوص تیمش مشخص خواهد شد.

اما از حق بگذریم، پیکان فصل جدید به مراتب ضعیف‌تر از پیکان فصل قبل است آقامعلم در آزمون سخت و طاقت فرسایی قرار گرفته است و با توجه به این که فصل گذشته وجود گادوین منشاء و گل های حساسی که این بازیکن برای تیم پیکان به ثمر رساند باید دید و به انتظار نشست که امسال در نبود این بازیکن، آقا معلم چه نتایجیرا کسب خواهد نمود.

معمای این آزمون بدون شک در دستان مجید جلالی است و باید دید سرنوشت او در پایان نقل و انتقالات چگونه است و آیا نمره قبولی می‌گیرد یا خیر!

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان