//
کدخبر: ۳۶۱۵۷ //

گذرنامه خارجی معضل بزرگ یوونتوس در جذب برزیلی ها

باشگاه یوونتوس شب گذشته ملاقاتی دیگر با مدیر برنامه دنیلو مدافع راست تیم رئال مادرید داشت و به نظر می رسد از بین او و داگلاس کاستا فقط یک نفر به تورین خواهد آمد.

گذرنامه خارجی معضل بزرگ یوونتوس در جذب برزیلی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

بر این اساس:بیانکونری به تازگی خبر خروج دنی آلوز برای پیوستن به مربی سابقش پپ گواردیولا در منچستر سیتی را تایید کرده و حالا به دنبال جانشینی مطمئن برای مدافع برزیلی خود هستند. با وجود اینکه متیو دارمیان مدافع ایتالیایی منچستر یونایتد یکی از گزینه های یووه به شمار می رود، ولی گفته می شود روز گذشته مدیر برنامه دنیلو در تورین حضور داشته و پیش از این نیز حداقل سه بار با مدیران یوونتوس دیدار داشته است.

به گزارش اسکای:فابینیو بازیکن تیم موناکو که توانایی بازی در چند پست را دارد، دیگر گزینه به شمار می رود. اما اصلی ترین مشکل برای جذب دنیلو یا فابینیو، مربوط به پاسپورت خارجی آنهاست. یوونتوس پیش از این یکی از دو سهمیه جذب بازیکن خارجی خود را با خرید رودریگو بنتانکور از دست داده و فقط یک سهمیه دیگر برای آنها باقی مانده است.

بدین ترتیب در صورتی که از بین فابینیو و دنیلو یک نفر به یوونتوس ملحق شود، شانس خرید داگلاس کاستا از بایرن که او هم بازیکن خارجی است، به کلی از بین خواهد رفت و در این شرایط یوونتوس می تواند نگاه جدی تری به خرید فدریکو برناردسکی ستاره خوش تکنیک تیم فیورنتینا داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان