//
کدخبر: ۳۶۰۴۳ //

واکنش مدافع استقلال به آبی پوش شدن رامین رضاییان

امید ابراهیمی_وریا غفوری واکنش مدافع استقلال به آبی پوش شدن رامین رضاییان

واکنش مدافع استقلال به آبی پوش شدن رامین رضاییان
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری مدافع راست استقلال سرانجام با آبی‌ها تمدید کرد تا یک فصل دیگر در این تیم باقی بماند. وریا از ابتدا مدنظر استقلال نبود اما وقتی اهداف آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات برای پست دفاع راست به نتیجه نرسید، آبی‌ها بالاجبار یک فصل دیگر با وریا غفوری تمدید کردند.

وریا غفوری درباره پروسه طولانی تمدید قراردادش با استقلال گفت: «منتظر نظر نهایی آقای منصوریان بودم و به همین دلیل هم کمی کار تمدید قراردادم طول کشید. امروز از باشگاه با من تماس گرفتند و من هم قراردادم را تمدید کردم.» او ادامه داد: «همانطور که قبلا هم گفته‌ام خیلی تمایل داشتم در استقلال بمانم تا دینم را ادا کنم، هیچ شرط و شروطی هم برای باشگاه نگذاشتم و قراردادم را تمدید کردم تا بتوانم فصل بعد برای استقلال بازی کنم.»

مدافع راست استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود برای تمدید قرارداد تخفیف داده گفت: «برای اینکه حسن‌نیتم را ثابت کنم، حتی نسبت به رقم پارسالم هم تخفیف دادم چون اصلا شرط مالی نداشتم و سریع قراردادم را امضا کردم. سال قبل فصل بدی برای من بود اما اگر خدا به من سلامتی بدهد، می‌خواهم همه چیز را جبران کنم. البته اتفاق‌های پارسال واقعا تقصیر من نبود چراکه مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می‌آید و من واقعا کوه انگیزه هستم تا همه چیز را جبران کنم.»

وریا غفوری در مورد واکنش‌اش به حضور رامین رضاییان در استقلال هم می‌گوید: «واقعیت این است که من اسم شخص خاصی را نمی‌آورم ولی اگر 3 مدافع راست هم می‌آمدند و آقای منصوریان من را می‌خواست، مطمئن باشید قراردادم را تمدید می‌کردم تا همه چیز را جبران کنم. من توانایی‌های خودم را می‌شناسم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای استقلال مثمرثمر باشم.»

مدافع راست ملی‌پوش استقلال در مورد شرایط این تیم در فصل جدید هم اینطور توضیح می‌دهد: «اگر بخواهید کلی به فصل گذشته نگاه کنید ما فصل قبل شروع خوبی نداشتیم چون تیم تغییراتی زیادی کرده بود اما در نیم‌فصل دوم بسیار خوب نتیجه گرفتیم و توانستیم به رتبه دوم برسیم که با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان فصل اول حضورشان در این تیم بود نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود. در مورد بازی با العین هم باید بگویم این بدترین خاطره عمر فوتبال من است که به نظرم یک اتفاق بود. من فکر می‌کنم برای فصل جدید دیگر اشتباهات فصل گذشته را تکرار نمی‌کنیم و آن چیزی که ما و هوادارانمان را راضی می‌کند، رتبه‌ای بهتر از پارسال است، در نتیجه صددرصد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.»

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان