//
کدخبر: ۳۵۹۴۳ //

فریبا: به منصوریان گفته بودم روی منتظری حساب باز نکند/ الان ماه‌عسل است!

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که حضور میک در تمرینات به این تیم در فصل آینده کمک خواهد کرد.

فریبا: به منصوریان گفته بودم روی منتظری حساب باز نکند/ الان ماه‌عسل است!
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال در شروع تمرینات گفت: سه روز از شروع تمرینات استقلال می‌گذرد و در ابتدای فصل روزهای ابتدایی به جمع کردن بازیکنان و تکمیل شدن تیم اختصاص دارد. در حال حاضر امید ابراهیمی تنها مصدوم استقلال است و بقیه بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند. میک مک درموت نیز به کادرفنی ما اضافه شده است. بازیکنان روحیه بالایی دارند و تمرینات جدیدی نیز به آنها داده شده تا با شادابی به استقبال فصل بروند.

او افزود: بازیکنان صبح امروز (چهارشنبه) وزنه زدند و عصر نیز یک جلسه تمرین خواهند داشت. برنامه تمرینی تیم مشخص شده و در بعضی از روزهای دو جلسه تمرین خواهیم داشت تا آماده لیگ شویم.

فریبا عنوان کرد: نام دوران پیش فصل را برای کادر فنی ماه عسل گذاشته‌ام. هر چند در این دوران بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و سخت ترین روزهای فصل را سپری می‌کنند، اما کادرفنی به دلیل عدم برگزاری مسابقات فشار کمتری را تحمل می‌کند و اکنون ماه عسل آنهاست. ما در دهه اول تیر ماه در تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و بعد از آن راهی ارمنستان می‌شویم تا ضمن برگزاری اردو، یک یا دو بازی دوستانه داشته باشیم.

مدیرفنی تیم استقلال در خصوص نقل‌وانتقالات این تیم، گفت: نقل‌وانتقالات خوبی داشتیم. از آقایان افتخاری و توفیقی تشکر می‌کنم و به قول آقای منصوریان تیم نقل و انتقالاتی ما در تابستان خوب عمل کردند. یکسری از بازیکنان البته در پایان قرارداد خود بودند و حضور یا عدم حضور آنها دست باشگاه نیست و می‌توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند. کاوه رضایی نیز از این دست از بازیکنان بود که یک سال برای ما زحمت کشید و در نهایت ترجیح داد راهی فوتبال اروپا شود و ما نیز برای او آرزوی موفقیت داریم.

فریبا افزود: پیش از این به آقای منصوریان گفته بودم که روی منتظری حساب باز نکند. در قطر که ما وضعیت منتظری و جباری را دیدیم و حرف های آنها را شنیدیم، به منصوریان گفتم آنها به آسانی قطر را رها نمی‌کنند و با یک پیشنهاد معمولی نیز در این کشور می‌مانند. آرامش، امکانات و راحتی خانواده بازیکنان از عواملی است که باعث می‌شود قطر را رها نکنند. در هر صورت ما یک بازیکن در دفاع وسط لازم داریم و باید در روزهای آینده جذب کنیم.

وی درباره اضافه شدن میک مک درموت به استقلال گفت: او قطعاً به ما کمک می‌کند. او سال‌هایی در ایران حضور داشته و کی‌روش هم الکی دست روی کسی نمی‌گذارد. او قطعاً بدنساز بزرگی است و در امور فنی نیز تجربه کافی برای کمک به ما را دارد و در سال جاری کمک استقلال خواهد بود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان