//
کدخبر: ۳۵۷۱۲ //

۲ بمب بزرگ مدنظر استقلال به توصیه کی روش آبی پوش نمی شوند!

در خبرها داشتیم احسان حاج‌صفی دوباره قصد لژیونر شدن دارد و به احتمال فراوان در تیم پانیونیوس همبازی مسعود شجاعی خواهد شد.

2 بمب بزرگ مدنظر استقلال به توصیه کی روش آبی پوش نمی شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

رامین رضاییان هم در حالی که استقلال تهران را مصرانه خواهان خود می‌بیند قید پیشنهاد مالی سنگین آبی‌ها را زده و می‌خواهد فصل آینده را در لیگ بلژیک توپ بزند.

 

شنیدیم هر دو اتفاق به توصیه کارلوس کی‌روش می‌افتد. سرمربی پرتغالی تیم ملی اعتقاد دارد فوتبال باشگاهی ایران خیلی استاندارد نیست و ترجیح می‌دهد شاگردان ملی‌پوش او به اروپا بروند.

 

ظاهراً در اردوی اخیر تیم ملی و قبل از بازی با ازبکستان احسان حاج‌صفی و رامین رضاییان نزد کارلوس کی‌روش رفته و از او مشورت گرفته‌اند.

 

گویا مرد پرتغالی به هر دو توصیه کرده است به اروپا بروند. شنیدیم رضاییان بحث پیشنهاد استقلال را هم پیش کشیده اما حرف و توصیه کی‌روش بازی در قاره سبز بوده است.

 

کارلوس کی‌روش پیش از این به کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش هم توصیه کرده بود به اروپا بروند و حتی علی کریمی را به دلیل حضور در لیگ کرواسی به تیم ملی دعوت کرد و فیکس هم بازی داد!

 

ملی‌پوشان و فوتبالیست‌های ایرانی خوب می‌دانند حضور در قاره اروپا تضمین و گارانتی دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود. شاید به همین دلیل ساده بود که کاوه رضایی قید 2 میلیارد تومان و محبوبیت استقلال را زد و به شارلوا رفت تا بیشتر به چشم کارلوس کی‌روش بیاید.

 

احسان حاج‌صفی هم که جایگاه خود در تیم ملی را به علی کریمی واگذار کرده و در بازی با ازبکستان نیمکت‌نشین شد به همین دلیل قصد دارد به لیگ یونان برود تا فیکس شود.

 

رامین رضاییان هم از این قاعده مستثنی نیست. او هم می‌خواهد مثل میلاد محمدی لژیونر شود تا خیالش از بابت فیکس بودن در تیم کی‌روش و جام جهانی راحت شود.

 

وریا غفوری و دانیال ماهینی پشت سر رامین رضاییان حضور دارند و این بازیکن از جایگاه خود مطمئن نیست. بنابراین تنها راه جلب اعتماد کارلوس کی‌روش و فیکس شدن در تیم ملی رفتن به یک تیم اروپایی است و نه استقلال!

 

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان