//
کدخبر: ۳۵۴۳ //

اخطار جدی سرمربی سرخپوشان

سرمربی پرسپولیس به برخی ازبازیکنان برای فعالیت در فضای مجازی واکنش نشان داد.

اخطار جدی سرمربی سرخپوشان

به گزارش فرتاک نیوز،شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک بنده‌خدایی با دلیل و مدرک و عکس (بخوانید اسکرین‌شات) به برانکو ثابت کرده شاگردش تا ساعت 4 صبح در فضای مجازی فعالیت داشته است!

این بازیکن که یکی از چهره‌های مطرح پرسپولیس به شمار می‌رود تا صبح مشغول چت کردن در تلگرام بوده و عکس آن نیز به دست سرمربی کروات رسیده است. بر همین اساس برانکو شاگرد بازیگوش خود را صدا زده و کلی هم او را نصیحت کرده و هشدار داده‌ است. مرد کروات به این هم بسنده نکرده و به چند بازیکن بازیگوش دیگر هم هشدار داده کمتر در تلگرام و اینستاگرام بچرخند. برانکو خطاب به آنها گفته است: ‌«من تمرینات را 11 صبح می‌گذارم که شما شب را خوب و به‌موقع بخوابید، بعد سرحال و قبراق ساعت 10 یا 10:30 به محل تمرین بیایید. اینکه تا 4 صبح در فضای مجازی و تلگرام باشید و صبح عجولانه و خواب‌زده سر تمرین بیایید، حرفه‌ای نیست و مطمئن باشید یک بار دیگر متوجه شوم بازیکنی تا صبح چت می‌کند، برخورد خواهم کرد!»

البته رفتار غیرحرفه‌ای و فعالیت اضافی در فضای مجازی فقط مختص فوتبالیست‌های ایرانی نیست. همین چندی پیش پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی برای تمرکز بیشتر بازیکنانش روی تمرینات و مسابقات استفاده از اینترنت در زمان حضورشان در باشگاه را ممنوع کرده بود. بازیکنان سیتی باید صبحانه و ناهار را در باشگاه و کنار یکدیگر صرف کنند و هیچ استثنایی هم وجود ندارد.

به نظر می‌رسد برانکو هم خیلی به‌موقع به این ماجرا ورود کرده باشد. پرسپولیس در آغاز دور برگشت نیم‌فصل دوم صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی است.

مرد کروات که فصل گذشته عنوان قهرمانی را فقط به خاطر تفاضل گل کمتر از دست داد، حالا خوب می‌داند سهل‌انگاری و بازیگوشی شاگردانش چه تبعات بدی می‌تواند به دنبال داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان