//
کدخبر: ۳۵۱۲ //

محرمی و خطرناک شدن پازل سمت راست پرسپولیس

صادق محرمی در بازی با فولاد توانست کیفیت بالایی از خود نشان دهد تا از او به عنوان ستاره آینده فوتبال ایران در سمت راست یاد شود

محرمی و خطرناک شدن پازل سمت راست پرسپولیس

به گزارش فرتاک نیوز، وینگر راست سابق ملوان که به نظر می رسید در میان ستاره های راست پای این تیم فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد، از چالش های به وجود آمده به خوبی سود برد تا از فرصت کوتاه به بهترین نحو سود ببرد. او بعد از درخشش در بازی برابر سایپا، از برانکو مجوز حضور فیکس در ترکیب این تیم در میدان فولاد را نیز کسب کرد و نشان داد قابلیت ستاره شدن را برخوردار است و اکنون در میان ستاره های سرخ به دنبال راهی برای تداوم درخشش خود است.

 

او در حالی در ابتدای فصل به پرسپولیس آمده بود که برانکو و مدیران باشگاه از بازگشت رامین رضاییان ناامید شده بودند و بر این اساس این بازیکن جوان را مهره ای موثر و قابل اعتماد برای رزرو در سمت راست خود می دانستند. با این حال با بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس فضا برای این بازیکن شمالی کمتر از گذشته شد تا شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی با وجود فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و البته رامین رضاییان در حد صفر بداند. با این حال تداوم درخشش در تمرینات پرسپولیس و در ادامه فرصت طلبی او در دقایق کوتاهی که به میدان فراخوانده شد باعث شد او اکنون به مهره ای قابل اعتماد برای برانکو تبدیل شود و باید دید از این فرصت خواهد توانست به سود خود استفاده کند یا خیر.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان