//
کدخبر: ۳۴۲۱۶۰ //

آتش‌بازی بارسلونا در ناپل/ حذف دورتموند

مرحله پلی‌آف لیگ فوتبال اروپا با صعود بارسلونا و حذف بورسیادورتموند همراه شد.

آتش‌بازی بارسلونا در ناپل/ حذف دورتموند
به گزارش فرتاک نیوز،

از دور برگشت مرحله پلی‌آف‌ لیگ اروپا و در ورزشگاه "دیگو مارادونا"، ناپولی ایتالیا میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این دیدار با برتری چهار بر دو شاگردان "ژاوی" همراه شد.

کار در حالی آغاز شد که بازی رفت در ایالت کاتالان‌ با تساوی یک بر یک همراه شده بود و با این اوصاف بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب‌ پنج بر سه برنده شد.

در دقیقه هفتم ضدحمله سریع بارسلونا با حرکت پا به توپ "آداما ترائوره" همراه شد و پاس‌ او به "یوردی‌ آلبا" رسید تا او گل نخست این دیدار حساس را برای میهمان به ارمغان آورد.

در دقیقه ۱۴ "فرانکی دی‌یونگ" هافبک هلندی بارسلونا با ضربه‌ای‌ تماشایی و مهار نشدنی دومین گل تیمش را ثبت کرد تا کار ناپولی دشوارتر شود.

در دقیقه ۲۲ ناپولی صاحب پنالتی شد و "اینسینیه" گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا بازی حساس‌تر شود.

در دقیقه ۴۴ بارسلونا صاحب ضربه کرنر شد و توپ‌ ارسالی در یک رفت و برگشت به "جرارد پیکه" رسید و این مدافع باتجربه به کنترل مناسب و ضربه‌ای‌ دقیقه توپ‌ را به قعر دروازه میزبان فرستاد تا کاتالان‌ها به گل‌ سوم‌ دست یابند.

در دقیقه ۵۶ "آداما ترائوره" با حرکتی زیبا و پاسی‌ تماشایی موجب شد تا "اوبامیانگ"‌ چهارمین گل بارسلونا را به نام خود نوشته تا دیگر صعود تیمش قطعی شود.

در دقیقه ۸۷ اشتباه "نیکو گونزالس" باعث شد تا "پولیتانو" دومین‌ گل ناپولی را ثبت کند.

در دیگر دیدار مهم، گلاسکو رنجرز اسکاتلند در ورزشگاه "همپتون‌پارک" پذیرای دورتموند آلمان بود که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

گلاسکو در بازی رفت به برتری تحسین‌برانگیز چهار بر دو رسیده‌ بود و در مجموع با پیروزی ۶ بر ۴ برنده شد و صعود کرد.

همچنین رئال بتیس در خانه خود مقابل زنیت روسیه به تساوی بدون گل رسید اما با توجه به برتری سه بر دو در دیدار رفت، جواز صعود گرفت.

در دیدارهایی‌ که ساعاتی قبل برگزار شد هم تیم‌های، پورتو از پرتغال، سه‌ویا از اسپانیا، لایپزیگ‌ از آلمان و آتالانتا از ایتالیا با غلبه بر حریفان راهی مرحله بعدی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان