//
کدخبر: ۳۴۰۷ //

اختلاف شجاعیان و گسترش فولاد بالا گرفت؛ داریوش و شاید سرخپوشی دیگر

با بالا گرفتن اختلافات میان داریوش شجاعیان و مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز، به نظر می‌رسد این بازیکن در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته باشد.

اختلاف شجاعیان و گسترش فولاد بالا گرفت؛ داریوش و شاید سرخپوشی دیگر

به گزارش فرتاک نیوز، قرار نگرفتن نام داریوش شجاعیان در لیست ۱۸ نفره تیم گسترش فولاد تبریز برای دیدار با تیم ماشین سازی، نشانه‌ای از بالا گرفتن اختلاف میان شجاعیان و مسئولان تیم تبریزی است. اختلافاتی که البته از چند هفته گذشته به صورت جدی زمزمه‌هایی در خصوص آن به گوش رسیده بود.

 

شجاعیان که در جریان دیدار تیمش برابر ماشین سازی حتی در لیست ۱۸نفره هم قرار نداشت، بعد از آن بازی واکنش تندی در قبال تصمیم مسئولان باشگاه انجام داد. وی بعد از پیروزی خانگی تیمش برابر تیم قعر نشین ماشین سازی و در حالی که سرمربی این تیم در حال برگزاری نشست خبری بعد از بازی بود، در رختکن با صدای بلند مدعی شد که یا پولش را بدهند یا رضایتنامه اش را.

 

از سوی دیگر گفته می‌شود که مالک باشگاه گسترش نیز در واکنش به این عمل شجاعیان نسبت به کنار گذاشته شدن وی از تیمش ابراز رضایت نموده است. فراز کمالوند نیز بعد از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی گفت که انضباط تیمی برایش مهمتر از نتیجه گرفتن است.

با قرار دادن همه این پازل‌ها در کنار هم، می‌توان به این نتیجه رسید که احتمال جدایی داریوش شجاعیان از تیم گسترش فولاد تبریز زیاد است. به خصوص که هنوز روزهای قابل توجهی به نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است و امیدوار است بتواند در جمع سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد.

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان