//
کدخبر: ۳۳۶۰۶ //

واکنش ولاسکو به کری خوانی یک ایرانی

ولاسکو در مورد کُری‌خوانی فرهاد سال‌افزون برای او خاطرنشان کرد: اصلا علاقه‌ای ندارم در این مورد صحبت کنم.

 واکنش ولاسکو به کری خوانی یک ایرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از بازی ایران مقابل آژانتین اظهار داشت: به ایران به خاطر کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. بازیکنان من تجربه حضور در چنین جوی را نداشتند و به همین خاطر شرایط برای آنها بسیار سخت شد. با این حال از عملکرد آنها رضایت دارم چون می‌دانم بازی در آزادی چقدر سخت است.

وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان ما در تکنیک و تاکتیک قابل توجه بود ولی باید تلاش کنم تا در ست پنجم هم بتوانند برنده میدان باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین تصریح کرد: برای من حضور در استادیوم آزادی تجربه خاصی است. بخشی از نارضایتی من به این خاطر است که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. با این حال بازی در آزادی برای من همیشه خوب است.

ولاسکو در مورد تیم ایران فعلی ایران گفت: ایران والیبال خوبی را بازی می‌کند و مثل آرژانتین در حال تلاش برای قرار گرفتن در بین 8 تیم برتر جهان است. کاری که کولاکوویچ در ایران انجام می‌دهد دقیقاً مثل کاری است که من در آرژانتین در حال انجام آن هستم. رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان کار بسیار سختی است و باید کوچکترین نکات را برای رسیدن به این هدف رعایت کرد.

وی در مورد کُری‌خوانی فرهاد سال‌افزون برای او خاطرنشان کرد: اصلا علاقه‌ای ندارم در این مورد صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در مورد پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ جهانی گفت: سخت است تیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم چون والیبال امروز جهان بسیار پیشرفت کرده که اتفاق خیلی خوبی است. در سال‌های قبل تیمی که در اوج بود تمام مسابقات را به سود خود تمام می‌کرد ولی امروز قهرمان جهان، قهرمان لیگ جهانی و قهرمان المپیک 3 تیم مختلف هستند.

ولاسکو در پایان تأکید کرد: من مردم ایران را بسیار دوست دارم. 3 سال تجربه بسیار خوب و موفق با والیبال و مردم ایران داشتم و همچنین دوستان زیادی در ایران دارم. امیدوارم دفعه بعد تیم ایران به آرژانتین بیاید تا من بتوانم آنها را به عنوان یک تیم قدرتمند و پیروز به مردم کشورم نشان دهم.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان