//
کدخبر: ۳۳۴۵۷ //
در برنامه شب گذشته «جام رمضان»

شهرام محمودی و مهدی مهدوی از دلایل کناره گیری از تیم ملی گفتند

شب گذشته مهدی مهدوی و شهرام محمودی مهمانان برنامه تلویزیونی «جام رمضان» شبکه شما بودند و از دلایل کناره گیری خود از تیم ملی والیبال گفتند.

شهرام محمودی و مهدی مهدوی از دلایل کناره گیری از تیم ملی گفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی والیبال کشورمان هم اکنون در مسابقات لیگ جهانی 2017 با تیم های بزرگ دنیا در حال رقابت است به همین منظور برنامه «جام رمضان» شبکه «شما»، شنبه شب با حضور شهرام محمودی و مهدی مهدوی ملی پوشان سابق تیم ملی والیبال، سعادتمند مدیر عامل باشگاه بانک سرمایه و علی شفیعی از بازیکنان والیبال روی آنتن رفت.

در ابتدا مهدی مهدوی با تمجید از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های این دوره اظهار داشت: ما این دوره بد کار نکردیم؛ بچه ها از همه توانایی فردی و گروهی خود بهره بردند و به نظر من بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: در بازی هایی که میزبان هستیم باید قبول کنیم که جو ورزشگاه تاثیرگذار است. گاهی این تاثیر و استرس بازی بر خود ما هم حاکم می شود. بازی امشب با صربستان، به نظرم بازی سختی بود. صربستان تیم باتجربه، فنی و قوی است. مربی فعلی ما مربی سابق این تیم بوده اما خب هنوز با توانایی بچه های خودمان آشنایی کامل پیدا نکرده است.

مهدوی تصریح کرد: این روزها من از خیلی ها می شنوم که انتقاد دارند نسبت به عملکرد تیم و معتقد کولاکوویچ نتوانسته خوب بازیکنان را هدایت کن.  از همه می خواهم که صبور باشند. باید زمان داد تا نتیجه بگیریم.

در ادامه همچنین محمودی با تاکید بر توانایی بالای تیم ما و ورود بچه های جدید به تیم گفت: تیم دارد خوب بازی می کند. تیم دوم ما هم به نظرم کم از بازیکنان اصلی ندارد؛ فقط تجربه شان در رقابت های این چنینی کم است.

مهدوی در بخش دیگر برنامه ضمن ابراز دلتنگی برای تیم، درباره خداحافظی اش از رقابت های ملی گفت: تصمیم سختی برای من بود اما به دو دلیل اساسی خواستم که دیگر در تیم ملی نباشم. اول اینکه می‌خواستم بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم و بزرگ شدن دخترم را ببینم؛ دوم اینکه هر آنچه در توان بود را برای تیم ملی گذاشته بودم و دیگر باید فرصت را به جوانترها می دادم.

محمودی هم با اشاره به نبود موقتی خود در تیم ملی گفت: من ناراحتی در ستون فقراتم دارم. این دوره دیگر نمی توانستم ریسک کنم. به هر حال تمرینات سخت و نفس گیر و حجم بازی ها سنگین. ترجیح دادم مدتی نباشم تا اگر شرایطم برای حضور دوباره ممکن بود، در خدمت تیم ملی کشورمان باشم.

گفتنی است؛ در میانه های برنامه مهمانان در بخش مینی گلف، دارت، فوتبال و فوتبال رومیزی با هم رقابت کردند.

برنامه تلویزیونی جام رمضان ویژه شب های ماه مهمانی خدا ، به تهیه کنندگی علی صادقی و با اجرای محمد مقدم و زیبا بنماران حوالی ساعت ۲۳:۴۵ تا ۰۱:۳۰ روی آنتن شبکه «شما» می رود.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان