//
کدخبر: ۳۲۷۰ //

داستان یک ملاقات: چه کسی بازنده شد؟

در اولین مواجهه فصل پرسپولیس و فولاد، ساسان انصاری و برانکو در یک جبهه قرار داشتند. هر دوی آن‌ها روی نیمکت قرمزها نشسته بودند و این هم‌نشینی، تا پایان مسابقه ادامه پیدا کرد. در دیدار برگشت اما ماجرا کاملا متفاوت بود تا ایوانکوویچ و انصاری این بار در سنگرهای روبروی هم بایستند. ساسان قبل از مسابقه، با لبخندی به پهنای صورت به سراغ برانکو رفت. برخورد گرم این مربی و این بازیکن که چند هفته قبل در یک عکس دونفره نیز  دیده شده بود، نشان داد کدورتی بین آن‌ها وجود ندارد. با این وجود تک تک حرکات ساسان در زمین، همه اعتراض‌های او به داور و همه درگیری‌هایش با مدافعان حریف، نشان می‌دادند که او همه فصل را به انتظار این روز و این مسابقه مانده است.

 مرد شماره 3 خط حمله فولاد، همه انگیزه و انرژی‌اش را صرف کرد تا سرمربی حریف را تبدیل به بازنده این دوئل کند و باز هم نشان بدهد که موافقت با جدایی او از تیم، تصمیم اشتباهی بوده است. مرد شکست‌خورده این نبرد اما خود ساسان بود. او 90 دقیقه در زمین حضور داشت و موفق به گلزنی نشد اما مهره‌های هجومی پرسپولیس، روز درخشانی را پشت سر گذاشتند. علی علیپور، مهدی طارمی و وحید امیری که ساسان انصاری را در پرسپولیس نیمکت‌نشین کرده بودند، هواداران فولاد را در ورزشگاه غدیر مبهوت کردند.

 علیپور و امیری موفق به باز کردن دروازه طالب‌لو شدند و طارمی نیز با  یک پاس گل و یک قیچی استثنایی، از بهترین بازیکنان زمین مسابقه بود تا ثابت شود ساسان انصاری حتی با فرم فعلی‌اش نیز برای فیکس‌شدن در تیم برانکو مشکل خواهد داشت. در روز رقم خوردن برتری سه گله قرمزها در برابر فولاد، ساسان انصاری در سومین بازی متوالی موفق به گلزنی نشد. او که با 12 گل در 10 مسابقه تبدیل به یک مهاجم شگفت‌انگیز در لیگ برتر شده و به اردوی تیم ملی نیز رسیده بود، در مسابقه با پیکان این روند فوق‌العاده را قطع کرد و بعد از ناکامی در راه باز کردن دروازه ماشین‌سازی، در برابر پرسپولیس برای سومین بار متوالی نتوانست دروازه حریف را باز کند تا آمار دوری‌اش از گلزنی را به بیشتر از 300 دقیقه برساند. تا چند هفته قبل، همه از امار گلزنی درخشان این بازیکن حرف می‌زدند و  حالا مشغول اشاره به آمار گلنزنی او هستند. بعد از باختن به پرسپولیس، سیمای سروش در فوتبال ایران به عنوان یک ستاره تمام‌عیار به وضعیتی حباب‌گونه رسیده است. وضعیتی که فاصله زیادی با نابودی ندارد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان