//
کدخبر: ۳۲۶۴۷ //

منصوریان بازیکن مورد علاقه برانکو را می خواهد

داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که استقلال قصد دارد او را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد و این باشگاه با هماهنگی علیرضا منصوریان از امروز به صورت رسمی مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن با باشگاه گسترش فولاد تبریز آغاز می‌کند.

منصوریان بازیکن مورد علاقه برانکو را می خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه  استقلال برای جذب هافبک بازیساز گسترش فولاد تبریز از امروز مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرد. علیرضا منصوریان تصمیم دارد برای تقویت خلاقیت در خط هافبک خود داریوش شجاعیان را به خدمت بگیرد، بازیکنی که در 2 سال گذشته نمایش خوبی در گسترش فولاد داشته است و حتی در این مدت در تعداد زیادی از اردوهای تیم ملی هم حضور داشته است.

داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که استقلال قصد دارد او را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد و این باشگاه با هماهنگی علیرضا منصوریان از امروز به صورت رسمی مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن با باشگاه گسترش فولاد تبریز آغاز می‌کند. در حال حاضر باشگاه گسترش فولاد حدود یک میلیارد فقط برای رضایتنامه شجاعیان درخواست کرده است. ضمن اینکه این بازیکن برای 2 سال آینده باید به باشگاه حق اقتصادی بدهد و با این شرایط کار استقلال برای جذب شجاعیان بسیار سخت است. البته استقلالی‌ها بسیار امیدوار هستند بتوانند از باشگاه گسترش فولاد تخفیف بگیرند و این بازیکن را رسما آبی پوش کنند. منصوریان قصد دارد تمام نقاط ضعف این تیم را برای فصل هفدهم برطرف کند.

این در حالی است که پیش از این پرسپولیس هم رسما برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کرده بود.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان