//
کدخبر: ۳۲۴۵ //

منصوریان مسوول باخت‌های استقلال است!

این روزها در خصوص استقلال و نتایجی که می‌گیرد، انتقادهای زیادی مطرح می‌شود.

منصوریان مسوول باخت‌های استقلال است!

به گزارش فرتاک نیوز، پیروز قربانی مدافع سابق استقلال در خصوص انتقادات اخیری که از این تیم می شود، می‌گوید: «این انتقادها تا حدود زیادی درست است چون استقلال باید تا الان سیستم و ترکیب مورد نظرش را پیدا می‌کرد.باید دید چرا چنین شرایطی ایجاد شده و در تیم چه خبر است ولی من معتقدم استقلال بیش از حد بازیکن معمولی دارد. بازیکنان استقلال خوب و در یک سطح هستند ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید اینقدر بازیکن معمولی داشته باشد. استقلال بازیکن تاپ یا ستاره ندارد و این نظر من است. شما می‌بینید که دو سه مدعی دیگر قهرمانی بازیکن ستاره دارند و همین موضوع به آنها کمک می‌کند.»

 

قربانی در رابطه با انتقادهای صورت گرفته از علیرضا منصوریان می‌گوید: «فوتبال همین است و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد مربی مسوول است. مسوولیت نتایج استقلال هم با منصوریان است و فوتبال چنین قاعده‌ای دارد.برخی انتقادها مغرضانه است ولی برخی هم دلسوزانه است که منصوریان باید به آنها گوش دهد.»

 

قربانی در پاسخ به این سوال که آیا قبول داری شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر کم است، می‌گوید: «نگاهی به جدول نشان می‌دهد که استقلال کار سختی برای قهرمانی دارد و رقیبان این تیم سرحال هستند.» این کارشناس فوتبال در پایان می‌گوید: «بختیار بازیکن خوبی بود ولی بعضی وقت‌ها بازیکن احساس می‌کند در یک تیم موفق نیست.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان