//
کدخبر: ۳۲۰۹ //

بازیکن تکنیکی مدنظر استقلال مورد خشم سرمربی اش قرار گرفت

هافبک گسترش فولاد تبریز مورد خشم سرمربی این تیم قرار گرفته و احتمالا بازی مقابل پرسپولیس را نیز از دست خواهد داد.

داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد روز گذشته در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت. هر چند که گسترش دیدار مقابل ماشین‌سازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در جریان این بازی این‌طور شنیده شد که این بازیکن شب قبل از بازی مشکلاتی را به وجود آورده و با فراز کمالوند به صورت لفظی درگیر شده است و حتی برخی خبر از ناراحتی سرمربی گسترش از دست این بازیکن دادند، اما واقعیت این است که بعد از دیدار با پیکان شجاعیان در رختکن حرف‌هایی را می‌زند که این صحبت‌ها به گوش کمالوند رسیده و به مذاق این مربی خوش نمی‌آید.

در ادامه کمالوند که معروف به مقابله با بازیکن‌سالاری بوده و در کار حرفه‌ای خود به بازیکنان باج نمی‌دهد، با شجاعیان هافبک تیم گسترش برخورد کرده و او را از فهرست تیمش برای بازی با ماشین‌سازی خط می‌زند.

در همین راستا شجاعیان در بازی مقابل ماشین سازی با لباس شخصی حضور یافت تا بازی تیمش را از روی سکوها تماشا کند.

کمالوند پس از بازی دلیل تصمیم خود را اینگونه شرح داد: «این بازیکن صحبت هایی را انجام داده که در حیطه وظایف او نبوده. از آن جایی که در تیم من نظم حرف اول را می زند تصمیم گرفتم فعلا همراه ما نباشد. نام بازیکنان برای من اهمیتی ندارد و آنها باید درست رفتار کردن را یاد بگیرند.»

بعد از نشست خبری بازی دیروز، کمالوند به برخی اطرافیان اعلام کرده که شجاعیان در لیست 18 نفره بازی با پرسپولیس قرار نمی‌گیرد و این بازیکن احتمالاً این دیدار را هم از دست خواهد داد.

این بازیکن پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری دارد اما کمالوند اجازه جدایی را به این بازیکن از فصل گذشته تا به امروز نداده است. فصل پانزدهم نیز زمانی که باشگاه استقلال به شدت در پی جذب این هافبک بود کمالوند با مصاحبه ای اعتراض خود را نسبت به شجاعیان نشان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان