//
کدخبر: ۳۱۵۳ //
اوکراینی ها روی هم رفته 180 دقیقه بازی کرده اند؛

پاداش بازی ها به پلی یانسکی و پریموف پرداخت شد

دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل برنامه ریزی کردند که پاداش برد تیم را 5 بازی به 5 بازی به بازیکنان پرداخت کنند.

پاداش بازی ها به پلی یانسکی و پریموف پرداخت شد

 به عبارت بهتر تاکنون 3 پاداش برای 15 بازی به حساب شاگردان برانکو از جمله آلکس پلی یانسکی و ولادیمیر پریموف پرداخت شده است.

این در حالیست که آلکس پلی یانسکی مدافع فقط 28 دقیقه برابر تیم های سایپا (5 دقیقه)، تراکتورسازی (4 دقیقه) و استقلال تهران (19 دقیقه) در دور رفت لیگ شانزدهم به میدان رفته است.

اوضاع ولادیمیر پریموف هموطن پلی یانسکی هم تعریفی ندارد این مهاجم کم اثر 149 دقیقه مقابل فولاد خوزستان (3 دقیقه)، تراکتورسازی تبریز (1 دقیقه)، استقلال تهران (5 دقیقه)، سپاهان اصفهان (2 دقیقه)، ماشین سازی تبریز (72 دقیقه)، پدیده مشهد (66 دقیقه) و فولاد (3 دقیقه) بازی کرده است.

در واقع این دو بازیکن اوکراینی روی هم رفته 180 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده اند اما پاداش 15 مسابقه را گرفته اند تا مزد زحمات خود را دریافت کرده باشند.

حالا حساب کنید پلی یانسکی و پریموف به ترتیب 900 و 800 میلیون تومان برای هر فصل ( در مجموع 2 فصل) با پرسپولیس قرارداد داشته و 40 درصد این مبالغ نیز به حسابشان واریز شده است.

این در حالیست که بابت کیفیت پایین این دو بازیکن، برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس با انبوه انتقادات مواجه شده اند اما به خود پلی یانسکی و پریموف خوش می گذرد.

به لطف بذل و بخشش پرسپولیسی ها این دو به ظاهر فوتبالیست اوکراینی هم آپارتمان شیک و خوبی دارند و هم پول قرارداد و پاداش آنها بدون تأخیر پرداخت می شود تا حسابی خوش و شاد باشند.

به راستی اگر جای این دو اوکراینی بودید به شما هم خوش نمی گذشت؟!

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان