//
کدخبر: ۳۱۱۵ //

هر زمان که به درجه منصوریان رسیدید، صحبت کنید / می دانیم رجبی مهره سوخته چه کسی است / لطیفی نوستراداموس شده

مربی استقلال گفت: «لطیفی چه کارنامه ای دارد که در مورد استقلال نظر می‌دهد، این در حالی است که کارنامه منصوریان مشخص است.»

هر زمان که به درجه منصوریان رسیدید، صحبت کنید / می دانیم رجبی مهره سوخته چه کسی است / لطیفی نوستراداموس شده

به گزارش فرتاک نیوز،علی چینی در خصوص شایعه قهرش در تمرین روز گذشته استقلال اظهار داشت: «اصلا چنین چیزی نبود. طبق روال همیشه پس از هر بازی، بازیکنان باید به استخر و سونا بروند. من هم آنها را به استخر و شنا بردم و به اشتباه عنوان شده که قهر کرده‌ام.»

وی با اشاره به اظهارات روز گذشته رضا رجبی در یک برنامه تلویزیونی که گفته بود متأسف است استقلال برنامه‌ای برای بازی‌های خود ندارد، گفت: «خدمت رضا رجبی باید بگویم که ما می‌‌دانیم او مهره سوخته چه کسی است که این حرف‌ها را می‌زند. از صدا و سیما گله دارم که بدون فیلتر کردن، کارشناس دعوت می‌کند. رجبی چه رزومه‌ای در مربیگری دارد. نمی دانم چه زمانی کارشناس شد. چه سختی‌هایی در مربیگری سپری کرده که در مورد برنامه‌های استقلال صحبت می‌کند؟ بهتر است رجبی سکوت کرده و تنها به فکر آینده‌اش باشد. او باید گذشته‌اش را فراموش و بتواند آینده روشنی برای خود بسازد.»

مربی تیم استقلال با انتقاد از صحبت‌های علی لطیفی که پیش‌بینی کرده بود منصوریان در استقلال نتیجه نخواهد گرفت، تصریح کرد: «لطیفی هیچ کار خاصی در مربیگری نکرده است. او یک هفته در اکسین البرز مربیگری کرده و یک هفته کنار دست فیروز کریمی بوده است. او چطور پیش‌بینی کرده که برای علیرضا منصوریان زود بوده که به استقلال بیاید؟ ظاهرا او نوستراداموس بوده و باید به لطیفی خوش آمد بگوییم! ببینید لطیفی در فوتبال ما به چه درجه‌ای رسیده که پیش‌بینی هم می‌کند.»

«بهتر است لطیفی در مورد منصوریان اظهارنظر نکند.» چینی با این جمله خاطرنشان کرد: «منصوریان در تیم امید نتایج خوبی گرفت، با نفت تهران به فینال جام حذفی رسید، راهی مرحله یک هشتم نهایی آسیا شد و سال گذشته با بدترین شرایط تیم را در کورس قهرمانی نگه داشت. استقلال امسال هم با همه تغییراتی که داشت و جوانگرایی که صورت گرفت، راهش را می‌رود و صددرصد نواقصی هم دارد. از دوستانی که در لیگ یک حضور دارند، خواهش می‌کنم که لطف کنند برنامه‌های‌شان را برای تیم‌های خود به کار برده تا از رده هفتم و هشتم بالا بیایند و این همه روی استقلال تمرکز نکنند. هر زمان که به درجه منصوریان رسیدند، صحبت کنند.»

وی در ادامه تاکید کرد: «اگر انتقادهای پیشکسوتان استقلال از روی دلسووزی و برای کمک به تیم باشد قطعا مورد قبول ما است. خیلی از آنها اگر انتقادی دارند می توانند به تمرین بیایند و نظرشان را بگویند اما برخی صلاحیت و جایگاهی ندارند تا در مورد استقلال حرف بزنند. بهتر است آنها به گدشته تاریک خودشان فکر کرده و به فکر ساختن آینده‌ای درخشان باشند.»

چینی درخصوص وضعیت استقلال و خشم هواداران این تیم گفت: «ما آنها را کاملا درک می کنیم و می دانیم که از تیم انتظار نتیجه گرفتن دارند. ما شبانه روزی تلاش می کنیم و اطمینان داریم که این تیم در همین فصل به روزهای خوب می رسد و جایگاه خوبی را به دست خواهد آورد. استقلال تغییرات زیادی در این فصل داشت و در فوتبال هم باید صبر کرد و نتیجه گرفت. مطمئن باشید ما به آینده استقلال امیدوار هستیم.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان