//
کدخبر: ۳۱۰۵ //

ماهینی با اختلاف نسبت به رضاییان، بهترین دفاع راست ایران است / احمدزاده تنها شماره ۱۰ جهان است که نه گل می‌زند و نه پاس گل می‌دهد

هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: «برانکو وقتی عصبانی است با دستش کاری شبیه بشکن زدن می‌کند. وقتی خیلی عصبانی باشد یا با شلوارش بازی می‌کند یا دستش را توی موهایش می‌برد. فرشاد خوب ادای او را در می‌آورد.»

ماهینی با اختلاف نسبت به رضاییان، بهترین دفاع راست ایران است / احمدزاده تنها شماره 10 جهان است که نه گل می‌زند و نه پاس گل می‌دهد

به گزارش فرتاک نیوز،کمال کامیابی نیا در یک گفتگوی جدید صحبت های مهمی را درباره پرسپولیس مطرح کرده است.

سپر دفاعی پرسپولیس، این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و باز هم به تیم ملی هم دعوت شده است. اعتماد به نفس برگشتی‌های پرسپولیس از اردوی تیم ملی فوتبال آنقدر بالاست که کامیابی‌نیا در گفتگو با برنامه «زاویه بسته» در سایت سرویس 3 ادعا می‌کند چند هفته پیش از پایان فصل، قهرمانی‌شان قطعی خواهد شد.

کامیابی نیا در این مصاحبه از رنگ کردن موهایش توسط آرایشگر مرتضی پورعلی گنجی و القاب بازیکنان پرسپولیس، در آوردن ادای برانکو ایوانکوویچ در تمرینات تا تبحر محمود خوردبین در تکذیب مصاحبه هایش می‌گوید.

بازیکن شماره 11 پرسپولیس می‌گوید در بچگی برای خریدن پیراهن پرسپولیس از شنبه بازار گریه کرده، اما به دلیل شرایط نامساعد مالی به این پیراهن نرسیده است: «محل تمرین پرسپولیس دو ایستگاه با خانه ما فاصله داشت. می‌رفتم پرسپولیس را تشویق می‌کردم. بعدها با بچه محل‌ها تیم خودمان را ساختیم و با پول توجیبی خودمان، همان پیراهن پرسپولیس را برای تیم خریدیم.»

او حالا در پرسپولیس بازی می‌کند و در این مسیر، پیشنهاد فولاد را که 500 میلیون بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس بوده را رد کرده است.

کمال یکی از رمزهای موفقیت تیم برانکو را صمیمیت و رفاقت میان بازیکنان این تیم می‌دانند. دوستان نزدیک کامیابی‌نیا در پرسپولیس محسن مسلمان و فرشاد احمد زاده هستند.

کمال در این مصاحبه گفته که پرسپولیسی‌ها به احمدزاده لقب "خدنگ" داده‌اند، چون کارهای آن‌ها را در گردش‌های خانوادگی انجام می‌دهد.

کامیابی‌نیا در جایی از این مصاحبه می‌گوید: «احمدزاده تنها شماره 10 جهان است که نه گل می‌زند و نه پاس گل می‌دهد.» و وقتی در مورد او می پرسیم، می‌گوید «احمدزاده پسر برانکو محسوب می‌شود.»

و به همین دلیل اگرچه در تمرینات «ادای برانکو را در می‌آورد و برانکو هم می‌داند، ولی چیزی به او نمی‌گوید. برانکو وقتی عصبانی است با دستش کاری شبیه بشکن زدن می‌کند. وقتی خیلی عصبانی باشد یا با شلوارش بازی می‌کند یا دستش را توی موهایش می‌برد. فرشاد خوب ادای او را در می‌آورد.»

کامیابی‌نیا با خنده می گوید «ایگور پانادیچ (مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس) که بچه باحال تیم است، این اخبار را به برانکو می‌دهد، ارتباط ما با او هم از طریق خدنگ (فرشاد احمدزاده) است. این دهه هفتاد و هشتادی‌ها انگلیسی بلد هستند، ولی وقتی ما مدرسه می رفتیم، کتاب انگلیسی نبود.»

کمال با دروازه‌بان پرسپولیس که در نفت تهران هم تیمی بودند نیز ارتباط نزدیکی دارد؛ همان بیرانوندی که به او لقب "حسین تهی" داده‌اند و به قول کامیابی‌نیا «یک دست کت و شلوار دارد که همه جا همان را می‌پوشد، چه رستوران باشد چه هیأت عزاداری. اگر بخواهد خیلی تیپ بزند، شلوارش را تکی می‌پوشد. هر وقت هم جان بچه‌اش را قسم خورد، مطمئن باشید 100 درصد دروغ می‌گوید.»

کمال در بخش دیگری هم می‌گوید در تیم به علی علی‌پور می‌خندیم که «قیافه‌اش از دقیقه 70 به بعد دیدن دارد. به مرز سکته می‌رسد.»

دیگر سوژه‌ی خنده پرسپولیسی‌ها نیز حسین ماهینی است که از نظر کامیابی‌نیا «با اختلاف نسبت به رامین رضاییان، بهترین دفاع راست ایران است.»

کمال بازیکن محبوب تماشاگران پرسپولیس است، اگرچه به قول خودش چون گل نمی‌زند به اندازه مهدی طارمی در اینستاگرام فالوئر ندارد: «برانکو به من بیشتر وظایف دفاعی داده تا هجومی، خب گل زدن در این پست کار دشواری است. نقش خدنگی که فرشاد احمدزاده بیرون زمین دارد را من داخل زمین دارم.»

از او در مورد رنگ موهایش هم پرسیدیم که به نظر روشن‌تر شده است، پاسخ داد «آرایشگر مرتضی پورعلی گنجی آمده بود و داشت موهایم را اصلاح می‌کرد. پیشنهاد داد کمی رنگ روی موهایم بگذارد و من هم قبول کردم. اما بعد یادش رفت و بعد از یک ربع گفت داداش موهایت را آبکش کن دیگه! این شد که رنگش روی موهایم ماند.»

او البته در پرسپولیس روزهای بدی هم داشته است؛ روزهایی که به گفته خودش «پنالتی خراب کرده و فحش خورده»؛ آخرین بار مقابل تیم قشقایی در جام حذفی.

و البته بدترین روز زندگی‌اش، روز درگذشت کاپیتان هادی نوروزی بوده است؛ «تا حالا چنین چیزی برایم اتفاق نیفتاده بود؛ اینکه کسی را هر روز ببینی و با او بگویی و بخندی و فردایش ببینی نیست. هادی پسر مؤدب و باحال و خوبی بود. دو ماه کل تیم دپرس بودند.»

وقتی از کمال در مورد تیم باشگاهی و تیم ملی محبوبش نیز می پرسیم، تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم را اسم می برد.

در انتها نیز نظر جالب کامیابی‌نیا در مورد سرپرست تیم را خواهیم فهمید: «محمود خوردبین استاد مصاحبه کردن و بلافاصله تکذیب کردن است؛ امروز مصاحبه کرد گفت رامین به درد تیم ما نمی‌خورد، فردا گفت رامین بهترین بازیکن تیم ماست.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان