//
کدخبر: ۳۰۹۴ //

با همین بازیکنان استقلال می شد مهره چینی بهتری انجام داد / دود این نتایج به چشم هواداران می رود

پیشکسوت استقلال گفت: «می شد وریا را به دفاع راست برد، خسرو حیدری را به هافبک راست و در هافبک دفاعی از فرشید اسماعیلی و امید نورافکن که تجربه بازی در این پست دارند استفاده کرد.»

با همین بازیکنان استقلال می شد مهره چینی بهتری انجام داد / دود این نتایج به چشم هواداران می رود

به گزارش فرتاک نیوز،رضا رجبی در خصوص شکست استقلال در بازی روز گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: «غیبت امید ابراهیمی در تیم استقلال بسیار مشهود بود و منصوریان نتوانست با مهره هایی که داشت جای خالی او را پر کند. البته استقلال در بازی با استقلال خوزستان، مهره های تاثیرگذاری دیگری مثل مگویان و جابر انصاری را هم در اختیار نداشت و غیبت این سه بازیکن تاثیر زیادی روی بازی این تیم گذاشته بود.»

وی افزود: «استقلالی ها در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند و توپ را در زمین حریف به گردش در آوردند، اما این تیم برای حمله برنامه خاصی نداشت و در ضدحملات نیز بسیار آسیب پذیر بود. خلاء یک هافبک طراح و خلاق در این تیم همچنان به چشم می خورد و بابت همین است که این تیم با وجود مالکیت بر توپ و میدان نمی تواند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کند.»

مدافع پیشین استقلال گفت: «حضور وریا غفوری هم در مرکز میدان سئوال برانگیز بود. با همین مهره ها می شد با یکی دو جابجایی مهره چینی بهتری کرد. مثلا وریا را به دفاع راست برد  خسرو حیدری را به هافبک راست و در هافبک دفاعی از فرشید اسماعیلی و امید نورافکن که تجربه بازی در این پست دارند استفاده کرد.»

پیشکسوت آبی ها اضافه کرد: «دود این نتایج به چشم هواداران استقلال می رود. امیدوارم خریدهای جدید استقلال بتوانند مشکلات این تیم را حل کنند و استقلال هر چه زودتر به روزهای خوب بازگردد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان