//
کدخبر: ۳۰۰۲ //

استقلالی جدا شده: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم

هافبک اسبق استقلال گفت: ابتدای فصل باشگاه پرسپولیس دنبال جذب من بود اما فوتبال حرفه ای شرایط خودش را دارد.

بختیار رحمانی از استقلال جدا شد و راهی فولاد خوزستان شد. او به جایی برگشت که در آن به فوتبال ایران شناسانده شده بود. این بازیکن در گفتگویی درباره مسائل مختلفی از جمله جدایی از استقلال و اتفاقاتی که در این تیم افتاد صحبت کرد که در ادامه متن مصاحبه را می خوانید:

 

 

 

*به عنوان سوال ابتدایی، در بازی امروز مقابل پرسپولیس نتوانستی بازی کنی.

 

 

 

هنوز کارت من صادر نشده است و نمی توانم در بازی امروز مقابل پرسپولیس بازی کنم. دیشب آخر وقت کار ما تمام شد و هنوز مراحلش باقی مانده بود.

 

 

* امروز به ورزشگاه می روی؟

 

 

صدر در صد به ورزشگاه می روم تا بازی تیمم مقابل پرسپولیس را تماشا کنم. انشالله بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

 

 

 *پرویز مظلومی هم حسابی از تو حمایت کرده است...

 

 

من که واقعا از آقای مظلومی خیلی تشکر می کنم. پارسال خیلی می خواست من را به استقلال  بیاورد اما نشد. ایشان از من بسیار حمایت کرد. از پیشکسوتان استقلال هم تشکر می کنم  که خیلی من را حمایت کردند.

 

 

 *گویا بازوبند فولاد را هم نخواستی و آن را به ایوب والی واگذار کردی...

 

 

اصلا بحث بازوبند و پول نبود. جای دیگر پیشنهاد زیاد داشتم که بسیار بهتر از فولادبود. شاید بگویم در دو سال اخیر با توجه به شرایط بحرانی که در تبریز و تهران داشتم ؛مهمترین هدفم بازگشت به تیم ملی بود تا عملکرد خوبی داشته باشم و به خاطر همین فولاد را انتخاب کردم.

 

 

 *خیلی ها اختلاف تو با رحمتی را باعث جدا شدنت می دانند و حتی در زمانی بعضی ها می گفتند شما باهم باند درست کرده اید. کدام درست بود؟

 

 

بعد بازی سیاه جامگان مشهد اتفاقاتی بین من و مهدی رخ داد اما چنین چیزهایی وجود دارد. ما بعد از آناتفاقات باهم فقط سلام و علیک می کردیم؛ نه بیشتر و نه کم تر. با این حال بعضی ها می گفتند باند درست کرده ایم و این خیلی خنده دار بود. اصلا اینطور نیست که مهدی رحمتی من را به استقلال آورده باشد. مهدی بازیکن تیم است و من با هیئت مدیره صحبت کردم. امسال اگر مهدی نبود شرایط خیلی بحرانی تر بود. او کاپیتان زحمتکشی بود و نباید از این مسائل چشم پوشی کنیم.

 

 

 *دقیقا چه اتفاقی رخ داد؟

 

 

در زمین یک اتفاق بین ما رخ داد. من باید به او به عنوان کاپیتان احترام می گذاشتم. اما اعصابم خرد بود. به رختکن رفتم بعد از تعویضم و دیگر مساله ای نبود. من با هیچ کس دشمنی ندارم و از هیچ کس ناراحت نیستم.

 

 

 *با رفتن تو، کاوه رضایی هم تنها شد...

 

 

کاوه تنها نیست و بچه ها هستند. برای او آرزوی موفقیت می کنم. او خیلی زحمتکش است. انشالله به استحقاقش برسد.

 

 

 *فکر می کنی پوشیدن شماره 7 باعث شد خیلی از اتفاقات ناخوشایند برایت رخ دهد؟

 

 

بحث شماره پیراهن خیلی احساسی است. من کریستیانو رونالدو را دوست دارم اما شماره برایم مهم نبود. لباس استقلال برایم ارزشمند بود. بقیه می خواهند حرف بزنند؛ اشکال ندارد. شماره 11 برای جابر بود. کار قشنگی نبود که از او بخواهم این شماره را بدهد. 7 را پیشنهاد دادند و من اوکی دادم. اجباری هم در کار نبود.

 

 

 *از کسی ناراحت نیستی؟

 

 

من از هواداران استقلال جز خوبی چیزی ندیدم. آقای توفیقی در جریان همه ماجرا هستند. جریاناتی به وجود آمد که دیگر ماندنم صلاح نبود.  از آقای توفیقی تشکر می کنم که کنارم بود اما باید می رفتم. از هیچ کس هم ناراحت نیستم.

 

 

 *از معدود نفراتی بودی که گفتی رقم دقیق قراردادت یک میلیارد و چهارصد است اما کلا زیاد دنبال پول نیستی.

 

 

قراردادم هر چه بود با نفرات دیگر یکسان بود. داستان، خدا را شکر تمام شد. بحث پول دیگر برایم مهم نبود. در جایگاهی نیستم که بخواهم کسی از من حمایت کند یا خیر. همه بازی من را می دانند. با اسمم خیلی بازی شد. انشالله کادر فنی استقلال همیشه موفق باشد.

 

 

 *با استقلال بازی کنید به سمت نیمکت این تیم می روید؟

 

 

برای چه به سمت نیمکت استقلال نروم؟ هیچ مشکلی ندارم و این اتفاق برای من حرفه ای است. خیلی ها پشت پرده گفتند نرو اما می دانستم که شاید از ته دل نباشد و من هم رفتم.

 

 

 *احتمال دارد روزی بختیار رحمانی به تیم رقیب یعنی پرسپولیس برود؟

 

 

من از مسئولین پرسپولیس ممنونم. اول فصل به من گفتند که به تیم ما بیا. فوتبال حرفه ای است و من الان به فولاد برگشتم و از آینده هیچ کس خبر ندارد. به کارم در فولاد ادامه می دهم.

 

 

*فولاد را چطور می بینی؟

 

 

آقا نعیم جوان های خوبی ساخته است و ما در کنار هم کار می کنیم تا تیم را به موفقیت برسانیم. با جان و دل به این تیم آمدم. اگر بخواهند حاضرم قرارداد 5 ساله با این تیم ببندم.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان