//
کدخبر: ۲۹۹۴۲۴ //
محمد ابراهیم امامی:

دیدار با جامعه کشتی و سفر به استان‌ها یکی از اهداف رئیس فدراسیون است

دیدار با جامعه کشتی و سفر به استان‌ها یکی از اهداف رئیس فدراسیون می‌باشد و لطفا تمامی مربیان و پیشکسوتان در نشست‌ها حضور داشته باشند.

دیدار با جامعه کشتی و سفر به استان‌ها یکی از اهداف رئیس فدراسیون  است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: یکی از اهداف رئیس فدراسیون برای حضور در استان‌ها دیدار با جامعه کشتی از جمله پیشکسوتان، مربیان و داوران استانی است.

وی با بیان این مطلب افزود: رئیس فدراسیون کشتی برای بررسی مشکلات کشتی به استان‌ها سفر می‌کند و این حرکت برای اولین بار است که با این کیفیت و تداوم اتفاق می‌افتاد و یکی از اهداف اصلی ایشان علاوه بر جلسه با مسئولان ارشد استانی، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات جامعه‌ی کشتی استان و ایجاد همدلی بین آن‌ها است.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بنابراین روسای هیأت‌های کشتی استان نسبت به دعوت از تمامی جامعه کشتی برای نشست با رئیس فدراسیون اقدام کنند تا تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات در این سفرها به رئیس فدراسیون منتقل شود.

امامی ادامه داد: اگر مربی یا پیشکسوتی هم در جلسه‌ای از طرف هیأت کشتی استان دعوت نشد، در همین جا اعلام می‌کنم که از طرف فدراسیون دعوت است و حق حضور در جلسات را دارد زیرا برای رئیس فدراسیون کشتی بسیار اهمیت دارد که از تمامی مشکلات کشتی استان‌ها باخبر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان