//
کدخبر: ۲۹۸۷۸ //
ضیافت پنالتی ها و استرس سرخ پوشان؛

نگرانی سرخپوشان در دیدار برگشت/ فوق ستاره هایی که می ترسند!

 نتیجه صفر - صفر بازی رفت پرسپولیس و لخویا، کار پرسپولیسی‌ها برای بازی برگشت را سخت‌تر کرده است.

نگرانی سرخپوشان در دیدار برگشت/ فوق ستاره هایی که می ترسند!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی‌ها باید در طول نود دقیقه، باید به لخویا گل بزنند وگرنه حذف خواهند شد یا در بهترین حالت، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی می‌کشد. اتفاقی که شاید برای پرسپولیس، فرقی با حذف نداشته باشد.

 

در دو فصل اخیر، 5 بازیکن برای پرسپولیس پنالتی هدر داده‌اند. امید عالیشاه، رامین رضاییان، مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا و حسین ماهینی، حداقل یک بار پنالتی خراب کرده‌اند. البته طارمی با خراب کردن 5 پنالتی، بین همه آن‌ها رکورددار است و آقای گل لیگ، زیاد با گلزنی از روی نقطه پنالتی ارتباط برقرار نمی‌کند.

 

با این شرایط، در لیست پرسپولیس هیچ بازیکن مطمئنی برای پنالتی زدن وجود ندارد. رامین رضاییان، تنها بازیکن پرسپولیس که آمار گل شدن پنالتی‌هایش بیشتر از 50 درصد بود توسط برانکو اخراج شده و سایر بازیکنان این تیم، یا در دو فصل اخیر در طول بازی پنالتی نزده‌اند یا حداقل نصف پنالتی‌هایشان را خراب کرده‌اند.

 

تنها بازی پرسپولیس در این دو فصل که به ضربات پنالتی کشیده شد، مقابل قشقایی بود. تیمی از لیگ دو، که روبروی پرسپولیس قرار گرفت و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی، زورشان حتی به تیم لیگ دویی ایران هم نرسید. در آن مسابقه رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس بود و هیچ پنالتی نگرفت. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس هم این فصل پنالتی نگرفته است. فصل پیش هم تنها پنالتی که بیرانوند گرفت، از مهدی طارمی بود!

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان