//
کدخبر: ۲۹۸۱۲ //

واکنش ستاره العین به بازی برگشت مقابل استقلال

هافبک برزیلی العین گفت: خیلی خوب می‌دانیم که ما باید با جنگندگی و احتیاط در تمام لحظات بازی با استقلال ظاهر شویم تا بتوانیم در مهمترین بازی فصل به هدفمان برسیم.

واکنش ستاره العین به بازی برگشت مقابل استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه(8 خرداد) ساعت 23:15 در ورزشگاه هزاع بن زاید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان العین امارات است.

 

کایو لوکاس فرناندز، هافبک برزیلی العین در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه اماراتی پیش از دیدار با استقلال گفت: العین توانایی عبور از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به مرحله یک چهارم را دارد. همه می‌خواهند با تمام قدرت تلاش کنند تا در کسب نتیجه خوبی سهیم شوند و تیم به مرحله بعد صعود کند. خود را برای بازی دوشنبه پیش رو مقابل استقلال با انگیزه بالا و تفاوت زیاد در امکانات در مقایسه با رقیب مسلح کردیم.

 

وی افزود: خیلی خوب می‌دانیم که ما باید با جنگندگی و احتیاط در تمام لحظات بازی با استقلال ظاهر شویم تا بتوانیم در مهمترین بازی فصل به هدفمان برسیم. کسی که بازی رفت را دیده باشد مطمئن بود که العین با نتیجه خوبی برمی‌گردد ولی در فوتبال گاهی اوقات نیاز به شانس است که ما نداشتیم.

 

این هافبک برزیلی در پایان گفت: ما منتظر حمایت غیرعادی هوادارانمان در این بازی حساس هستیم. شرایط موجود این را طلب می‌کند که هواداران با حضور پرشور خودشان از تیم حمایت کنند تا به نحو احسن از میزبانی خودمان استفاده کنی

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان