//
کدخبر: ۲۹۸۰۰ //

سیاست منصوریان در مقابل سید مهدی رحمتی

سرمربی استقلال برخلاف کی روش و قلعه نویی رحمتی را حذف نکرد بلکه کوشید او را دوباره به جایگاه درست خود برگرداند و با این کار هم رحمتی موفق شد و هم استقلال.

سیاست منصوریان در مقابل سید مهدی رحمتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرمربی استقلال برخلاف کی روش و قلعه نویی رحمتی را حذف نکرد بلکه کوشید او را دوباره به جایگاه درست خود برگرداند و با این کار هم رحمتی موفق شد و هم استقلال.

 

مطمئنا دلایل مختلفی وجود دارد که استقلال را از یک تیم معمولی در نیم فصل اول لیگ تبدیل کرد به یک تیم قدرتمند در نیم فصل دوم تا به امروز. دلایلی مثل حکم فیفا و جلوگیری از نقل و انتقالات و اجبار برای استفاده از امثال نورافکن ها و اسماعیلی ها و حسینی های جوان  و البته هماهنگ تر شدن استقلالی که تغییر زیاد داشت و امروز به هماهنگی نزدیک شده است.

 

هر چه بود روند حرکات و تصمیم ها درست بوده که امروز استقلال در آستانه رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیاست. با این حال برخی اتفاق ها از منظر تقارن زمانی قابل بحث هستند. یکی از آن تقارن زمانی ها برخورد منصوریان با رحمتی ستاره این تیم بود.

 

اولین بازی که استقلال خوب بازی کرد، نتیجه خوبی گرفت و از آن مهمتر اینکه هوادارش از جنس بازی راضی بودند، دیدار استقلال بود با سپاهان در دور رفت یعنی آخرین بازی نیم فصل. در آن دیدار منصوریان رحمتی را از ترکیب تیم بیرون گذاشت و با حسینی جوان به میدان رفت. در آن دیدار استقلال به یکباره شروع کرد به زیبا بازی کردن انگار تا دیروزش پای بازیکنان در عقب زمین با زنجیر بسته شده بود و آنها نفوذ نمی کردند، انگار مانعی نامرئی در این زمینه وجود داشته است.

 

منصوریان برخلاف قلعه نویی و کی روش

داستان اختلاف منصوریان با رحمتی را از آن دل درد دروازه بان استقلال تا درخواست رضایت نامه توسط این بازیکن به طور کامل نوشتیم اما منصوریان برخلاف امیر قلعه نویی و کی روش، رحمتی را حذف نکرد. او ماند و رحمتی را متقاعد کرد که بماند اما نه با اصول خود این بازیکن  بلکه با اصول استقلال و منصوریان.

 

در نیم فصل هم سرمربی استقلال برخی بازیکنان که هم از نظر فنی به کار استقلال نیامده بودند و هم با مشورت رحمتی جذب شده بودند را کنار گذاشت تا رحمتی را در جایگاه یک گلر ستاره قرار دهد. از آن روز به بعد استقلال متحدتر و روان تر فوتبال بازی کرد و نایب قهرمان لیگ برتر هم شد و رحمتی هم در این مسیر خوب کمک کرد.

 

درخشش دوباره رحمتی

در واقع رحمتی وقتی دروازه بان استقلال شد (نه مربی) هم خودش دوباره درخشید و هم استقلال دوباره راه افتاد. به نظر می رسد منصوریان در این زمینه از امیر قلعه نویی و حتی کی روش بهتر عمل کرد و هم یکی از بهترین دروازه بان های لیگ را از دست نداد و هم او را در تیم در جایگاه درست حفظ کرد و به این ترتیب رحمتی دوباره به سمت موفقیت گام برداشت.

 

هر چند رحمتی طی بازی های اخیر گل های زیادی خورده و در دیدار با پرسپولیس هم با یک اشتباه در مقابل سید جلال می رفت تا همه اندوخته استقلال را در آن دیدار بر باد دهد اما منصفانه باید گفت او امروز بهتر از ۷ ماه قبل است و اگر اینهمه محرومیت خودش را هم تصحیح کند، همچنان یک سوپر استار محسوب می شود.

به هر حال منصوریان طی ماه های اخیر هم خوب از جوان ها بازی گرفته و هم خوبتر رحمتی را کنترل کرده است.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان