//
کدخبر: ۲۹۷۸۰ //

مظلومی از استقلال شکایت می کند؟

مظلومی بعد از کنار رفتن از استقلال بابت دریافت مطالباتش شکایت نکرده و تنها یکی دو بار با مدیران باشگاه به منظور دریافت این مطالبات گفتگو کرده بود، وی معتقد است الان که بیشتر از یک فصل از کنار رفتن او از نیمکت استقلال می‌گذرد، این باشگاه باید به فکر پرداخت مطالبات وی در کنار دیگر طلبکاران باشگاه به ویژه طلبکاران خارجی باشد.

 مظلومی از استقلال شکایت می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم استقلال در لیگ پانزدهم خواهان دریافت مطالبات معوقه‌اش از این تیم است. مظلومی که در آخرین فصل حضورش در تیم استقلال با این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به مقام سوم رسید و در جام حذفی هم تا فینال مسابقات بالا رفت و در فینال مغلوب تیم ذوب آهن اصفهان شد، مبلغی در حدود یک میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار است و در صدد دریافت آن می‌باشد.

مظلومی بعد از کنار رفتن از استقلال بابت دریافت مطالباتش شکایت نکرده و تنها یکی دو بار با مدیران باشگاه به منظور دریافت این مطالبات گفتگو کرده بود. وی معتقد است الان که بیشتر از یک فصل از کنار رفتن او از نیمکت استقلال می‌گذرد، این باشگاه باید به فکر پرداخت مطالبات وی در کنار دیگر طلبکاران باشگاه به ویژه طلبکاران خارجی باشد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان