//
کدخبر: ۲۹۷۷۹ //
هردو تیم بازی سختی خواهند داشت؛

برانکو: در نقل و انتقالات به دنبال تقویت در خط دفاع هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسم زیاد داریم قبل از هرچیز می‌خواهیم در خط دفاع تیم را تقویت کنیم.

برانکو: در نقل و انتقالات به دنبال تقویت در خط دفاع هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از تمرین روز جمعه، در جمع اصحاب رسانه در خصوص بازی برابر لخویا در قطر اظهار داشت: این بازی، نیمه دوم دیدار ما مقابل لخویا است. شاید به نظر می‌رسد آنها یک امتیاز از ما بالاتر باشند، بله وضعیت بهتری دارند اما در همان شرایط می‌تواند کار برایشان مشکل ساز شود و ما برای گلزنی به قطر می‌رویم و به تیم خودمان خوش بین و اعتماد داریم. لخویا تیم خوب و منسجمی است اما با وجود گرما و روزهای پایانی فصل، کار برای هر دو تیم سخت است.

وی در مورد حضور العربی در ترکیب تیم لخویا در بازی برگشت، افزود: بله اگر العربی بازی کند وضعیت آنها بهتر می‌شود. او آقای گل لیگ قطر است. از زمان حضورم در عربستان و وقتی در الهلال بود، او را می‌شناسم. وی در هجده قدم خودش را خوب پیدا می‌کند. از کجا فهمیدید که او می‌خواهد بازی کند؟ به هر حال او بازی کند یا نه شرایط متفاوت است. با حضور العربی لخویا قوی‌تر خواهد بود.

برانکو در مورد آنالیز AFC از بازی پرسپولیس و لخویا قطر خاطرنشان کرد: این آنالیز نشان داد که ما برتر از حریف در بازی رفت بودیم.

ایوانکوویچ در مورد سوپر جام و بازی با نفت تهران در مورد برگزاری در روز 23 تیرماه، تصریح کرد: بازی می‌کنیم و با خوشحالی منتظر آن مسابقه می‌مانیم.

سرمربی قرمزپوشان در مورد فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات در زمانی که او به مسافرت می‌رود، گفت: به باشگاه لیست داده‌ام و در تماس هستیم. اسم زیاد داریم قبل از هرچیز می‌خواهیم در خط دفاع تیم را تقویت کنیم اما در هر پستی یک بازیکن می‌گیریم.

وی در مورد اینکه پراهیچ در فضای مجازی از حضورش در پرسپولیس گفته، افزود: او بازیکن قابل توجهی است اما اسامی زیادی برای مذاکره داریم و خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با لوکا مودریچ در رئال و مانژوکیچ در یونتوس در تماس هست یا نه و کدام تیم برنده فینال لیگ قهرمانان خواهد شد، گفت: بله ارتباط خوبی با هر دوی آن‌ها دارم و در یک تیم با آنها کار کردم. احساس خوبی دارم با آنها هم با قهرمانی رئال و هم قهرمانی یونتوس؛ اما فکر می‌کنم شانس یونتوس برای قهرمانی بیشتر است.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان