//
کدخبر: ۲۹۶۰۱ //

آب بازی منصوریان برای شکست العین

سرمربی استقلال برای شبیه سازی دیدار با العین زمین کمپ حجازی را بیش از همیشه آبیاری کرد.

 آب بازی منصوریان برای شکست العین
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در دیدار برگشت مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف العین خواهد رفت و به همین دلیل منصوریان در اولین جلسه تمرینی استقلالی ها سیاست جالبی را اتخاذ کرده بود.

افرادی که عصر پنجشنبه خود را به کمپ حجازی رسانده بودند، مشاهده کردند که بر خلاف همیشه تا آخرین ثانیه های پیش از شروع تمرین زمین کمپ حجازی آب داده شد. همچنین در اواسط تمرین نیز برای لحظاتی تمرین متوقف شد تا عوامل کمپ حجازی دوباره زمین را آبیاری کنند تا این اتفاق تبدیل به سوژه ی تمرین عصر پنجشنبه ی آبی ها شود.

سرمربی استقلال عقیده دارد که تیم های عربی همواره برای بالا رفتن سرعت انتقال توپ و ارائه بازی سرعتی بر خلاف فوتبال ایران، سعی می کنند زمین را مرطوب نگه دارند و به همین دلیل تمرینات استقلال را در زمینی مرطوب برگزار کرد. منصوریان پیش از این در جریان بازی با الاهلی نیز گفته بود که بارندگی تهران به همین دلیل به نفع الاهلی امارات شده است و حالا قصد دارد تا شرایط زمین ورزشگاه بن زاید که محل برگزاری دیدار برگشت است را برای بازیکنان شبیه سازی کند.

استقلالی ها از روز پنجشنبه تمرین در زمین مرطوب را آغاز کردند تا منصوریان نشان دهد به شکلی جدی به دنبال هموار کردن مسیر صعود بازیکنان استقلال است و دوست ندارد بازیکنان این تیم در زمین مرطوب ورزشگاه العین شگفت زده شوند.

01201403

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان