//
کدخبر: ۲۹۰۴۷ //
پروین؛

پیشنهاد پرسپولیس را تایید می‌کنم/ همه می‌دانند که من چقدر عاشق پرسپولیس هستم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه من است و هر کمکی از دستم برآید برای تیم محبوبم انجام می دهم.

پیشنهاد پرسپولیس را تایید می‌کنم/ همه می‌دانند که من چقدر عاشق پرسپولیس هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی پروین درباره احتمال حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: صحبتهایی درباره حضورم در هیئت مدیره شده است اما هنوز موضوعی قطعی نیست و همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس خانه پروین است و هر کمکی که بخواهند انجام می دهم و منتی هم نمی گذارم. اگر بتوانم به پرسپولیس کمک کنم با کمال میل این کار را می کنم و در صورت اینکه نتوانم در خدمت پرسپولیس باشم از این تیم حمایت می کنم.

پروین بیان کرد: پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می کند و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر ایران شرایط خوبی در آسیا دارد و تفکر خوب در این تیم حاکم است. امیدوارم این تیم بتواند با غلبه بر لخویای قطر به مرحله بعد صعود کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بدون تماشاگر پرسپولیس برابر لخویای قطر تصریح کرد: فوتبال بدون هوادار معنایی ندارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی بدون هوادار  را به ایران و آسیا تحمیل کرد. به هر حال امیدوارم بازیکنان با ارائه یک بازی زیبا پاسخ محکمی بهاین تصمیم غلط مسئولان اجرایی بدهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علی طاهری مدیر توانمندی است و وزارت ورزش و جوانان باید این مدیر توانمند را حفظ کند چرا که پرسپولیس با ثبات مدیریتی می تواند به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۴۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    اقای پروین فقط خدا کند که استقلالی نباش ی فقط به نفع پرسپولیس حرف بزن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان