//
کدخبر: ۲۸۸۸ //

استقلال مقابل استقلال خوزستان حرفی برای گفتن نداشت/ بازی با السد تعیین کننده است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: در بخش دفاع و حمله نکات فنی در جریان بازی مشاهده نمی شد.

استقلال مقابل استقلال خوزستان حرفی برای گفتن نداشت/ بازی با السد تعیین کننده است

به گزارش فرتاک نیوز،میرشاد ماجدی پیشکسوت استقلال درباره دیدار روز گذشته استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته 17 رقابت های لیگ برتر با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه استقلال تهران در دیدار با آبی پوشان خوزستان جان و نای بازی کردن نداشت، بیان کرد: بازیکنان استقلال تهران حوصله بازی نداشتند و از لحاظ فنی این تیم حرفی برای گفتن نداشت. در بخش دفاع و حمله نکات فنی در جریان بازی مشاهده نمی شد.

ماجدی افزود: استقلال از ابتدای فصل تاکنون فقط مقابل سپاهان توناست بازی زیبا و جذابی از خود به نمایش بگذارد. دیدار مقابل نفت هم تاکتیک مورد نظری مشاهده نشد و فقط استقلال توانست در آن بازی به نتیجه مورد نظر برسد.

وی با اشاره به اینکه نبود امید ابراهیمی، هافبک موثر استقلال آبی پوشان پایتخت را با چالش مواجه کرد، اضافه کرد: تیم جوان استقلال نیاز به فرمانده دارد. بازیکنان جوان در دیدار روز گذشته از داشتن رهبر مناسب در عذاب بودند. اگر بازیکن قابل قبول در دیدار روز گذشته حضور داشت بازیکنان جوان آبی پوش می توانستند تیم را اداره کنند.

ماجدی افزود: باید به هماهنگی بین 4 مرد خط دفاعی، هماهنگی بین 2 مرد خط میانی(دفاع وسط) و هماهنگی دو دفاع وسط توجه شود. این موارد باید در تمرینات مداوم تکرار گردد تا تیم در کوچکترین ضد حمله دچار چالش نشود.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل  دچار تغییر و تحولات جدیدی شد که نفرات جدید در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به این تیم اضافه شدند. استقلال برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا نیاز به نتیجه مقابل السد دارد.

ماجدی با تاکید بر اینکه بازی السد تعیین کننده سرنوشت کادرفنی است، گفت: کادر فنی اگر در دیدار حساس مقابل السد نتوانست به نتیجه مورد نیاز برسد خودشان تشخیص بدهند که باید به نفع تیم چه اقدامی انجام دهند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان