//
کدخبر: ۲۷۹۵ //

اسکندری: از مربی هلندی حداکثر استفاده را خواهیم کرد/ جایگزین‎های خوبی برای حرفه‎ای‎ها داریم

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: هنگامی که مربی هلندی تیم ملی بیلیارد به ایران آمد حداکثر استفاده را از او خواهیم کرد.

اسکندری: از مربی هلندی حداکثر استفاده را خواهیم کرد/ جایگزین‎های خوبی برای حرفه‎ای‎ها داریم

 به گزارش فرتاک نیوز، هاشم اسکندری اظهار داشت: مربی هلندی مدنظر فدراسیون اوایل اسفندماه سال جاری به ایران می‎آید. طی مدت زمانی که او در ایران حضور دارد، برنامه‎های متعددی از جمله برگزاری کلاس‎های مربیگری و توجیهی برای وی درنظر گرفته‌ایم. روزی 9 ساعت برای این مربی هلندی برنامه‎ ریخته‎ایم و به دنبال استفاده حداکثری از این فرد هستیم.

وی با اشاره به حرفه‎ای شدن سهیل واحدی و حسین وفایی، گفت: این دو ورزشکار دیگر نمی‎توانند در بخش آماتوری حضور داشته باشند اما جایگزین‎های بسیار خوبی برای آنها داریم. امروز تیم «ب» ما در حال درخشش و مدال‎آوری است. بازیکنان این تیم جایگزین‎های بسیار خوبی برای این دو هستند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص شرایط مالی این فدراسیون، خاطرنشان کرد: شرایط مالی مانند همیشه است. به دلیل برنامه‎ها و رقابت‎های متعددی که داریم، هزینه‎هایمان زیاد است. همچنین بنا به شرایط اقتصادی کشور، فدراسیون اسپانسر و حامی مالی ندارد که همین موضوع مشکلات را زیادتر کرده است. البته این مربوطه به خیلی از فدراسیون‎ها است چرا که فدراسیون‎های مطرح هم با این مشکل روبه‎رو هستند.

اسکندری گفت: مسابقات بیلیارد غرب آسیا ماه آینده در اردن برگزار می‎شود. سال گذشته بنا به مشکلاتی، برای ورزشکاران ما روادید صادر نشد. امسال هم با این مشکل روبه‎رو و البته در حال رایزنی برای حل آن هستیم. اگر بتوانیم در رقابت‎های غرب آسیا شرکت کنیم، مطمئن باشید حتی یک مدال هم برای کشورهای دیگر نمی‎گذاریم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان