//
کدخبر: ۲۷۶ //

منصوریان به دنبال ساخت استقلالی متفاوت

سرمربی جوان آبی ها با شرایطی به استقبال نیم فصل دوم لیگ می رود که ساخت استقلالی متفاوت از گذشته مهمترین هدف او خواهد بود.

منصوریان به دنبال ساخت استقلالی متفاوت

به گزارش فرتاک نیوز، با اعتراف علیرضا منصوریان در آخرین نشست های خبری مبنی بر اینکه هیچگاه تصور نمی کرد که در استقلال روزهای این چنین دشواری را سپری کند، طبیعی است که چهره ی او با آنچه در پیش از این از او سراغ داشتیم، متفاوت باشد.

 

سرمربی آبی ها که البته هنوز هواداران این تیم در ورزشگاه ها تمام و کمال از او حمایت می کنند و در محل تمرین نیز محبوبیتی دست نیافتنی میان دو آتشه ها دارد، روزهای دشواری را پشت سر می گذارد. هر تصمیم او می تواند تاثیر زیادی در آینده کاری و البته نتایج این تیم داشته باشد.

منصوریان با پشت سر گذاشتن یک نیم فصل سخت در استقلال، در آستانه نیم فصل دوم لیگ برتر قرار دارد و به خوبی می داند با تکرار آنچه در نیم فصل اول به نمایش گذاشته ادامه کار او در جمع آبی ها با تردید های زیادی همره است. به همین دلیل سرمربی جوان آبی ها باید در تعطیلات لیگ با مدیریت حواشی این تیم، به دنبال ساخت استقلالی متفاوت از گذشته باشد؛ استقلالی مانند آنچه هواداران این تیم در دیدار برابر سپاهان اصفهان نظاره کردند و وعده او به هواداران پیش از شروع فصل بوده تا منصوریان با وفا به عهدی که در ابتدای فصل انجام داده بود، دوباره شایستگی هایش را به هواداران و اهالی فوتبال نشان دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان