//
کدخبر: ۲۷۱۶۶۰ //

خادم: هزینه برانکو کمتر از مربیان استقلال بود!

معاون حقوقی سابق وزارت ورزش و جوانان مدعی شد که هزینه صرف شدن برای آمدن برانکو بسیار کمتر از مبلغ قرارداد مربیان استقلال است.

 خادم: هزینه برانکو کمتر از مربیان استقلال بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

 صبح امروز و در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، امیر رضا خادم معاون حقوقی سابق وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد؛ وی در بخشی از صحبت‌های خود درباره حضور دوباره برانکو در ایران و تیم پرسپولیس گفت: چون در حیطه مربیگری در رشته‌های دیگر نیز تجربه دارم، از آمدن برانکو به پرسپولیس حمایت کردم و هیات مدیره باشگاه را پشتیبانی کردم تا این اتفاق رخ دهد؛ این گله هواداران استقلال داشتند که چرا برای پرسپولیس چنین مربی مثل برانکو آمده است. باید بگویم پولی که برای برانکو در بدو ورودش به ایران هزینه شد، بسیار کمتر از دستمزد مربیان استقلال و نفرات بعدی بود که به این دو باشگاه اضافه شدند.

خادم همچنین گفت: هزینه حضور برانکو از طریق اسپانسرها تامین شد و خاطرم هست در آن سال فردی بود که حدود 10 میلیارد تومان برای تیم پرسپولیس هزینه کرد و هیچ منفعتی را هم کسب نکرد؛ هواداران استقلال در آن سال مشتاق حضور آقای منصوریان بودند که سال بعد این اتفاق رخ داد و بعد هم عملکرد ایشان خوب نبود و سرمربی بعدی جایگزین شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان