//
کدخبر: ۲۷۱۱۱ //

خسرو حیدری مامور مذاکره شد

یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی مدیران استقلال در این روزها تمدید قرارداد با بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته یعنی کاوه رضایی و امید ابراهیمی است.

خسرو حیدری مامور مذاکره شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئولان این باشگاه قصد دارند تا پیش از دیدار برگشت تیم‌شان در مقابل العین، قرارداد این دو ستاره با ارزش خود را تمدید کنند. در همین زمینه مهدی رحمتی و خسرو حیدری هم به‌عنوان دو کاپیتان استقلال مامور مذاکره با این بازیکنان شده‌اند.

 

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال از رحمتی خواسته با توجه به ارتباط نزدیکش با کاوه رضایی زمینه حضور دوباره این بازیکن را در جمع آبی‌پوشان فراهم کند. امید ابراهیمی هم که به تازگی با خسرو حیدری باجناق شده و طبق شنیده‌ها برای انجام هر کاری با حیدری مشورت می‌کند. بنابراین به احتمال زیاد قرارداد ابراهیمی بدون مشکل خاصی تمدید خواهد شد. مسئولان استقلال تلاش می‌کنند تا کار سخت و بزرگ خود را همان اول نقل‌وانتقالات به سرانجام برسانند تا بعد از آن سراغ سایر بازیکنان بروند. آنها می‌خواهند در ابتدا قرارداد این دو ستاره خود را تمدید کنند و سپس سراغ سایر بازیکنان بروند. باید منتظر ماند و دید رحمتی و حیدری می‌توانند این ماموریت را با موفقیت انجام دهند یا نه.

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان