//
کدخبر: ۲۶۴۲ //

آیا «رونالدو» در یک چهارم نهایی کوپا دل ری بازی می کند؟/ عکس

زین الدین زیدان یک بار دیگر حاضر نشد به سوالی در مورد حضور رونالدو در بازی های کوپا دل ری برای رئال پاسخ روشن بدهد. رونالدو در هیچ یک از 4 بازی قبلی رئال در کوپا دل ری به میدان نرفته است.

آیا «رونالدو» در یک چهارم نهایی کوپا دل ری بازی می کند؟/ عکس

رئال مادرید پس از شکست برابر سویا در لالیگا، خود را برای بازی حساس فردا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سلتا مهیا می کند؛ در حالی که هنوز مشخص نیست بالاخره زیدان به فوق ستاره پرتغالی تیمش در این بازی ها میدان خواهد داد یا خیر. رونالدو در هیچ یک از 4 بازی قبلی رئال در کوپا دل ری به میدان نرفته است.

زیزو در مورد بازی فردا گفت:« سلتا هر 4 بازی خود در سال 2017 را پیروز شده و این مرا شگفت زده نکرده است. سلتا تیم بسیار خوبی است و در همه جام ها می جنگد. باید بازی را قدرتمندانه و مصمم شروع کنیم و اطمینان دارم که بازی ساده ای نخواهیم داشت.»

حضور رونالدو:« فردا خواهیم دید. طبیعی است که هر کسی در مورد اینکه رونالدو باید در کوپا دل ری بازی کند یا خیر، نظر خاص خودش را داشته باشد.»

انتقادات به ناواس پس از شکست برابر سویا:« کیلور همان دروازه بان همیشگی است. ما 40 بازی بی شکست بودیم و در این مدت او دروازه بان شماره یک رئال بود؛ غیر از این است؟

او فصل خوبی تا به اینجا داشته؛ هرچند که می تواند بهتر از اینها هم ظاهر شود. کیکو کاسیا و ینیز نیز شرایط خوبی دارند. در پست دروازه بانی هیچ نگرانی خاصی ندارم. نام هایی که برای فصل بعد مطرح می شوند(کورتوا) نیز همه شایعه هستند و علاقه ای به این اخبار ندارم.»

شرایط رئال پس از اولین باخت فصل:« این هم خواهد گذشت. قرار نیست برنامه های مان را تغییر دهیم.

از هواداران می خواهم به ما مثل همیشه اعتماد داشته باشند و حمایت کنند. واضح است که رقبا و رسانه های حامی شان دوست دارند رئال همیشه ببازد و در بحران باشد. این شکست نیز بهانه خوبی برای آنها شده است؛ ولی ما باید آماده تر از همیشه باشیم.

با این حال می دانم که پشت هر شکست یک نقطه ضعف وجود دارد که باید به دنبال برطرف کردن آن باشیم. نیاز به ایجاد انگیزه نیست؛ چون بازیکنان می دانند که چه باید انجام دهند. ممکن است در بازی فردا تغییراتی در ترکیب بدهم. 24 بازیکن آماده در اختیار دارم.»

نقش بنزما روی گل دوم سویا:« مگر می شود در طول یک بازی اشتباه نداشت؟ بنزما نمی تواند یک توپ از دست بدهد؟ هر کسی می تواند عقیده خود را داشته باشد؛ ولی امکان ندارد در طول یک بازی بدون اشتباه بود. من البته همیشه از بازیکنانم می خواهم که تمرکزشان را حفظ کنند.»

بازی با سه مدافع مرکزی مقابل سویا:« قبلا هم به این روش بازی کرده بودیم؛ هرچند نه از ابتدا. بازیکنان با هر گونه تغییری سازگار هستند.»

مارسلو و روبرتو کارلوس:« از مقایسه خوشم نمی آید؛ ولی هر دو جزو تاریخ باشگاه رئال هستند.»

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان