//
کدخبر: ۲۴۹۶ //

آذرى: منصوریان با دو بازیکن ما مستقیم صحبت کرد/ از رفتار او تعجب می‌کنم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مدعی شد که سرمربی تیم فوتبال استقلال مستقیما با دو بازیکن باشگاهش برای پیوستن به استقلال صحبت کرده است.

آذرى: منصوریان با دو بازیکن ما مستقیم صحبت کرد/ از رفتار او تعجب می‌کنم

به گزارش فرتاک نیوز، و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، سعید آذرى با انتقاد از علیرضا منصوریان گفت:از علیرضا منصوریان سرمربى استقلال تهران گلایه‌مند و دلخورم. او که همواره از دوستان من بوده و چه در زمان بازى و چه اکنون که در عرصه مربی‌گرى فعالیت مى‌کند به او علاقه داشته و احترام خاصى برایش  قائلم. متاسفانه بر خلاف عرف حرفه‌اى معمول، با دو نفر از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن به طور شخصى تماس گرفته و براى پیوستن ایشان به تیم استقلال تهران با آنها مذاکره مستقیم کرده است.

وى افزود: از منصوریان بیش از این‌ها انتظار داشتم چرا که همواره ازمقررات و اصول حرفه‌ای دم می‌زند و از این کار وى به شدت تعجب کردم. امروز هم با آقاى افتخارى مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگى ورزشى استقلال تهران صحبت کردم و به ایشان نیز گفتم که اى کاش مثل همه باشگاه‌هاى حرفه‌اى دنیا، با نامه رسمى از طرف باشگاه، تقاضاى خود را در مورد بازیکنان ذوب آهن اعلام مى‌کردید.

آذرى اظهار داشت: جا دارد از مدیریت و دست اندرکاران حرفه‌اى و اخلاق مدار باشگاه فولاد خوزستان تشکر ویژه‌اى کنم که تقاضاى خود در مورد نیاز به برخى بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن را با نامه کتبى و رسمى به ما اعلام کردند کارى که متاسفانه از طرف باشگاه بزرگ استقلال انجام نشده است.

وى در پایان افزود: اگر شناخت دقیقى از منصوریان نداشتم تصور دیگرى می‌کردم اما این عمل غیر حرفه‌اى و غیر استاندارد ایشان که خلاف آئین‌نامه‌هاى موجود و دور از منش ورزشی است، تعجبم را برانگیخت. براى اینکه فوتبال ما با همه شرایط موجود، به وضعیت ایده‌آل و در شان مردم بزرگ و شریف ایران برسد همه ما و بیشتر از همه آدم‌هاى فوتبالى باید کمک کنند و اینکه سرمربى تیم فوتبال پرطرفدار استقلال تهران که بایستى الگویى براى دیگران باشد، به چنین کارى دست بزند دیگر سنگ روى سنگ بند نخواهد شد و جاى تاسف دارد. در هر حال امیدوارم همه ما همانطور که نام و عنوان فرهنگى را یدک مى‌کشیم، به اصول فرهنگى و اخلاقى پایبند باشیم تا محیط ورزش را بیش از پیش پاک و بى آلایش سازیم.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان