//
کدخبر: ۲۴۹۰ //

گلایه مدیرعامل ذوب آهن از منصوریان

مدیرعامل ذوب آهن از رفتار علیرضا منصوریان گلایه کرد.

گلایه مدیرعامل ذوب آهن از منصوریان

به گزارش فرتاک نیوز سعید آذرى مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن گلایه از رفتار غیرحرفه اى علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: از علیرضا منصوریان سرمربى استقلال تهران گلایه مند و دلخورم.او که همواره از دوستان من بوده و چه در زمان بازى و چه اکنون که در عرصه مربیگرى فعالیت مى کند به او علاقه داشته و احترام خاصى برایش  قائلم، متاسفانه بر خلاف عرف حرفه اى معمول، با دو نفر از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن به طور شخصى تماس گرفته و براى پیوستن ایشان به تیم استقلال تهران با آنها مذاکره مستقیم کرده است.

 

وى افزود: از منصوریان بیش از این ها انتظار داشتم چرا که همواره ازمقررات و اصول حرفه ای دم میزند و از این کار وى به شدت تعجب کردم. امروز هم با آقاى افتخارى مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگى ورزشى استقلال تهران صحبت کردم و به ایشان نیز گفتم که اى کاش مثل همه باشگاههاى حرفه اى دنیا، با نامه رسمى از طرف باشگاه، تقاضاى خود را در مورد بازیکنان ذوب آهن اعلام مى کردید.

 

آذرى ابراز داشت: جا دارد از مدیریت و دست اندرکاران حرفه اى و اخلاق مدار باشگاه فولاد خوزستان تشکر ویژه اى بکنم که تقاضاى خود در مورد نیاز به برخى بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن را با نامه کتبى و رسمى به ما اعلام کردند کارى که متاسفانه از طرف باشگاه بزرگ استقلال انجام نشده است.

 

وى در پایان افزود: اگر شناخت دقیقى از منصوریان نداشتم تصور دیگرى میکردم اما این عمل غیر حرفه اى و غیر استاندارد ایشان که خلاف آئین نامه هاى موجود و دور از منش ورزشی است، تعجبم را برانگیخت. براى اینکه فوتبال ما با همه شرایط موجود، به وضعیت ایده ال و در شان مردم بزرگ و شریف ایران برسد همه ما و بیشتر از همه آدم هاى فوتبالى باید کمک کنند و اینکه سرمربى تیم فوتبال پرطرفدار استقلال تهران که بایستى الگویى براى دیگران باشد، به چنین کارى دست بزند دیگر سنگ روى سنگ بند نخواهد شد و جاى تاسف دارد.در هر حال امیدوارم همه ما همانطور که نام و عنوان فرهنگى را یدک مى کشیم، به اصول فرهنگى و اخلاقى پایبند باشیم تا محیط ورزش را بیش از پیش پاک و بى آلایش سازیم.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان