//
کدخبر: ۲۴۵۱۲ //

بازیکن خارجی‌ما همه چیز را به هم ریخت؛ اخراجش کردیم/ وظیمه ما تلاش توام با صداقت کاری است

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران گفت: وظیفه ما تلاش توام با صداقت کاری است بقیه کار‌ها دست خدا است.

بازیکن خارجی‌ما همه چیز را به هم ریخت؛ اخراجش کردیم/ وظیمه ما تلاش توام با صداقت کاری است
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی هاشمی در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: بازی سختی مقابل اراک داشتیم و تا نیمه دوم هم بازی در دستمان بود، اما در جریان بازی شرایطی ایجاد شد که نتوانیم حاکم باشیم و بازی به لحظات آخر کشیده شد.

وی درخصوص شرایط سخت‌تر بازی در شهر اراک تصریح کرد: همین بازی که در سالن ما بود و هر دو تیم بازی خودشان را انجام می‌دادند و داور هم کار خودش را می‌کرد متاسفانه بعضی‌ها حقی برای خودشان تعیین کرده‌اند در صورتی که شرایط بازی یکسان بود حالا ببینید با فضای میزبانی چه اتفاقی می‌افتد.

هاشمی در مورد اخراج بازیکن خارجی دوم شیمیدر عنوان کرد: بازیکن خارجی دومان را کنار گذاشتیم، بعد از بازی با اراک که هفت دقیقه بازی کرد و یک بازی هم که کلا همه چیز را به هم ریخت اخراجش کردیم و اکنون با یک بازیکن خارجی بازی می‌کنیم. ما بازیکنی مثل کیوان ریاعی را داریم که آمارش مانند اصغر کاردوست و بازیکن فوق‌العاده‌ای است بنابراین با همین تیم بازی می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما تلاش توام با صداقت کاری است بقیه کار‌ها دست خدا است، ما باید تعهد کاری داشته باشیم و تلاش کنیم اتفاقات بعدی که خدا مقدر کرده از دست ما خارج است.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان