//
کدخبر: ۲۴۲۶ //

پرسپولیس و یک تیر و سه نشان

خرید سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان ، خیال برانکو را در فاز تهاجمی راحت کرد و آن‌ها به جای عالیشاه، دو مهره تاثیرگذار در اختیار دارند. با این وجود، همه نقشه‌های پرسپولیس در خریدهای دفاعی شکست خورده‌اند و حالا، آن‌ها می‌خواهند با خرید یک ستاره عراقی، همه چیز را برگردانند.

سعد ناطق، بازیکن 22 ساله ساله تیم ملی عراق، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای خط دفاعی است. بازیکنی که با تیم المپیک عراق به برزیل رفت و در سه بازی تیمش فقط یک گل خورد، سال 2013 در جام جهانی زیر 20 سال بازی کرد و با تیم ملی عراق به رده چهارم رسید در بازی‌های آسیایی 2014 سوم شد.

توافق پرسپولیس با ناطق، خیلی زود انجام شد و او چهارشنبه به ایران سفر می‌کند. ناطق، خصوصیات مورد نظر مدیران و کادرفنی پرسپولیس را دارد و در صورت رسیدن به توافق نهایی مالی، احتمالا مشکلی برای بستن قرارداد نخواهد داشت. او بخاطر سن و سالش، در لیست سهمیه زیر 23 سال قرار می‌گیرد و پرسپولیسی‌ها می‌توانند یک خرید بزرگسال دیگر داشته باشند. با توجه به آسیایی بودنش، مدیران پرسپولیس مجبور نیستند یکی از دو اوکراینی مورد علاقه‌شان را از لیست تیم کنار بگذارند و شاید نمایش موفق او در کنار رادوشوویچ، تا حدی فشار خرید خارجی‌هایی مثل گولچ، پریموف و پلیانسکی را هم کمتر کند.

مهمترین نکته در مورد ناطق، پست اوست. برانکو نیاز به خرید یک مدافع میانی دارد و باید به جای نوراللهی، یک هافبک دفاعی برای جانشینی کامیابی‌نیا در روزهای مصدومیت و محرومیت بخرد. پست اصلی ناطق، مدافع میانی است اما توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد. در بازی‌های المپیک 2016، ناطق مقابل برزیل در پست هافبک دفاعی بازی کرد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. با خرید ناطق، احتمالا پرسپولیسی‌ها پرونده خرید هافبک دفاعی جدید را هم می‌بندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان